Візьми участь у буккросингу!
Охорона праці очима дітей - 2019. Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка
Слово писемне та рідна мова – наші обереги та наша духовність. Літературно-музична композиція
Рай для студента. Розважальна програма
Кам’янець містичний. Квест-паті до святкування Хеловіну
Реєстрація для участі у пробному ЗНО розпочнеться 8 січня 2019 року
100 років Кам’янець-Подільському національному університету імені Івана Огієнка. Участь у заходах
Розвиток культури у Сатанівській селищній ОТГ. Участь у заходах
Надзвичайна ситуація в коледжі: умовна, навчальна. Об’єктове тренування з питань цивільного захисту
Опитування
Оцініть роботу сайту:
5
4
3
2
1

Архів новин
Листопад 2018 (6)
Жовтень 2018 (29)
Вересень 2018 (23)
Серпень 2018 (2)
Липень 2018 (7)
Червень 2018 (12)
Корисні посилання

Професійна компетентість викладача

Запрошуємо до участі у

Школі педагогічної майстерності

 

Професійна компетентість викладача

 

Професійна компетентість викладача

 

 

Методичний кабінет – творча

лабораторія фахової майстерності 

викладачів


Методичний кабінет 

Григорків Людмила Анатоліївна,

завідувач навчально-методичного кабінету


В коледжі сформована ефективна система організації методичної роботи, яка є невід'ємною складовою освітнього процесу та спрямована на задоволення потреб з підготовки сучасних фахівців.

Методична робота коледжу є цілісною системою взаємопов’язаних дій і заходів, що базується на досягненнях педагогічної науки, надбаннях педагогічної практики та кращого досвіду, спрямованих на підвищення фахової кваліфікації, розвиток педагогічної компетентності та професійної майстерності викладачів. Все це зумовлює досягнення позитивних кінцевих результатів навчально-виховної роботи в коледжі.

У «Положенні про методичний кабінет коледжу» визначені основні завдання методичної роботи, які передбачають «розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників, їх загальної культури, створення мотивації та умов для професійного вдосконалення». Згідно з даним Положенням методична робота в коледжі здійснюється  за наступними напрямками:

До уваги

викладачів навчальних дисциплін

загальноосвітньої підготовки

Інструктивно-методичні рекомендації 

щодо вивчення в закладах

загальної середньої освіти

навчальних предметів

та організації освітнього процесу

у 2018/2019 навчальному році


Міністерство освіти і науки України надіслало для практичного використання інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році, розроблені спільно з Національною академією педагогічних наук України та Інститутом модернізації змісту освіти.

Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році:


Методичні рекомендації щодо викладання української мови у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання української літератури у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної література у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання історії у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання правознавства у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання громадянської освіти (рівень стандарту) у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання курсів морально-духовного спрямування у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання економіки у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання освітньої галузі «Природознавство» у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання біології та екології у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання географії у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання хімії у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання захисту Вітчизни у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2018/2019 навчальному році


Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2018/2019 навчальному році


Джерела:

офіційний сайт МОН України

сайт “Шкільне життя”

Інформаційна система Нормативно-правове і навчально-методичне забезпечення освітнього процесу

 

 

 

 

 

 

 

Атестація

викладачів та концертмейстерів

2018-2019 навчальний рік

Говорили про імідж та компетентності

Заняття в Школі педагогічної майстерності

 

Говорили про імідж та компетентності

 

03 травня на занятті Школи педагогічної майстерності слухачі вивчали тему «Імідж культурно-мистецького навчального закладу як фактор професійного становлення фахівця». Павлюк О. Я., завідувач відділення, охарактеризувала ефективні інструменти, засоби та атрибути маркетингу, реклами, паблік рілейшнз, необхідні для формування і просування позитивного іміджу навчального закладу в цілому, іміджу викладача та випускника – сучасного менеджера культурно-мистецької галузі. Головне завдання коледжу – сформувати професійні компетенції фахівця, здатного до саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації. Професійні компетенції – це вміння використати знання, навички, досвід в конкретних ситуаціях, досягнувши при цьому максимально позитивного результату. Серед актуальних професійних компетенцій випускника коледжу – знання економічних основ культури та сучасних моделей менеджменту, вміння орієнтуватися в сучасних процесах галузі культури та впроваджувати інноваційні технології соціокультурної діяльності, здатність до ефективної взаємодії, письмової й усної комунікації, знання іноземних мов, навички роботи в комп’ютерних мережах та використання Інтернет-ресурсів тощо. Професійним середовищем для випускників коледжу все частіше стають центри культури об’єднаних територіальних громад, з якими коледж налагоджує ділові зв’язки та співпрацю.

Тему заняття вдало доповнювали: презентація, добірка методичних рекомендацій, календар професійних свят культурно-мистецької сфери, інформаційні теки «Міжнародні професійні мистецькі ради, об’єднання, федерації», «Національні творчі спілки, асоціації, ліги», «Громадські бібліотечні об’єднання» (технічне оформлення – Філіпчук Т. М., адміністратор баз даних).

Актуальність теми заняття Школи педагогічної майстерності визначена тими важливими трансформаціями, які відбуваються в галузі культури та освіти. Наступне заняття Школи планується провести у формі проблемного обговорення на тему «Формування інноваційної культури педагога. Впровадження ефективних стратегій навчання».

 

Никитюк С. С., керівник Школи педагогічної майстерності

Впровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій навчання

Засідання Школи педагогічної майстерності


Впровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій навчання 

Вивчаємо інформаційні технології

Навчання в рамках

Школи педагогічної майстерності

 

Вивчаємо інформаційні технології

 

01 лютого відбулося засідання Школи педагогічної майстерності (керівник Никитюк С. С.). Заняття на тему «Впровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій навчання» провела Деркач Л. С., викладач-методист, голова циклової комісії загальноосвітньої підготовки.

Педагогічні працівники коледжу познайомилися з методикою застосування в освітньому процесі сучасних комп’ютерних технологій (зокрема, хмарних технологій, Googl-диска, інтерактивної дошки, сервісів он-лайн тестування, тощо). Зацікавила слухачів Школи інформація про можливості дистанційної педагогічної освіти, доступні он-лайн курси, тренінги, за допомогою яких можна вдосконалити фахові компетентності. Висвітлення теми заняття супроводжувалося презентацією; присутнім був рекомендований перелік відповідних документальних джерел та режим доступу до платформ для створення тестів (підготувала Філіпчук Т. М., адміністратор баз даних).

Навчання сприяло вдосконаленню використання комп’ютерних технологій в освітньому процесі коледжу та підвищення професійної компетентності викладачів.

Зміст методичної роботи викладача


Зміст методичної роботи викладача Зміст методичної роботи викладача

 

Єдина мета

та методична тема роботи

колективу коледжу


Єдина мета та методична тема роботи колективу коледжу

Складання бібліографічного опису документів

Методичні рекомендації

 

 Складання бібліографічного опису документів

Складання бібліографічного опису

документів у списку джерел,

який подається у програмах навчальних

дисциплін, курсових

та дипломних роботах

Пам'ятка користувачу


Складання бібліографічного опису документів

Підвищення інформаційної культури викладачів коледжу

Засідання Школи педагогічної майстерності

 

Підвищення інформаційної культури викладачів коледжу 

 

На сучасному етапі реформування системи освіти важливу роль відіграє професіоналізм педагогічних працівників, здатних до інноваційної діяльності та ефективної орієнтації в інформаційному просторі.


Ефективною формою підвищення професійної компетентності викладачів коледжу є Школа педагогічної майстерності.

28 листопада в рамках школи відбувся тренінг на тему: «Основні правила бібліографічного опису документів», який провела викладач-методист Булаєнко В. О. Присутнім була надана інформація про види та функції бібліографічного опису, необхідність та значення дотримання державних стандартів. Тренінг супроводжувався презентацією «Правила складання бібліографічного опису документів» (підготувала Філіпчук Т. М.). В освітньому процесі викладачі – слухачі Школи педагогічної майстерності зможуть використовувати методичні матеріали з теми заняття, представлені на сайті коледжу та пам’ятки «Складання бібліографічного опису документів у списку джерел, який подається у програмах навчальних дисциплін, курсових та дипломних роботах».