Опитування
Оцініть роботу сайту:
5
4
3
2
1

Архів новин
Жовтень 2019 (5)
Вересень 2019 (17)
Серпень 2019 (7)
Липень 2019 (8)
Червень 2019 (26)
Травень 2019 (19)
Корисні посилання







Об’єднані творчими справами 

Міське методоб’єднання заступників директорів

з виховної роботи ВНЗ І-ІІ р.а.





План роботи міського методичного об'єднання

заступників директорів з виховної роботи вищих навчальних

закладів І-ІІ рівня акредитації на 2015-2016 начальний рік

«Індустрії» – 70!

 

«Індустрії» – 70!

Легкокрилим птахом пролітають роки.  І ось Кам’янець-Подільському  коледжу вже 70 років. Поважний вік для навчального закладу – є що згадати, над чим задуматися, та найголовніше – є чим пишатися, адже сьогодні Кам'янець-Подільський індустріальний коледж  – престижний освітній центр Поділля, окраса Хмельниччини, міцна база  системи народного господарства України, яка готує  кваліфікованих фахівців для різних сфер народного господарства, національно свідомих громадян держави, інтелектуальних і духовно гармонійних особистостей  З міцними  теоретичними знаннями, практичними навичками, морально-естетичними цінностями, переданими від мудрих наставників, тисячі студентів сміливо й упевнено відкривають для себе нові горизонти професійної діяльності.

Літопис індустріального технікуму починається після воєнних часів, коли для відбудови економіки країни виникла потреба в підготовці спеціалістів.

Тому  у 1945 році був створений Кам'янець-Подільський індустріальний технікум у підпорядкуванні Міністерства промисловості будівельних матеріалів СРСР.

В 1945-1946 роках технікум не мав свого навчального корпусу, майстерень, гуртожитків, заняття проводилися в другу зміну в приміщенні СШ № 1.

Контингент студентів на той час складав 156 чоловік. Рішенням Ради Міністрів СРСР від 10 жовтня 1946 року технікуму було передано теперішнє приміщення навчального корпусу і приміщення коледжу харчової промисловості, де розташувався гуртожиток.

Довгі повоєнні роки технікум був єдиним навчальним закладом Хмельницької області, який готував спеціалістів технічного профілю. За ці роки підготовлено понад 35 тисяч механіків, технологів, електриків, геологів, гірників, гірничих електромеханіків, маркшейдерів, землевпорядників.

Вагомий внесок в розбудову технікуму внесли колишні директори. Згадаймо їх поіменно: Григор’янц Зарнаіл Саркисович, Ожогін Володимир Якович, Єршов Іван Федорович, Оліневич Володимир Семенович,  Хохлов Володимир Миколайович та Чорний Анатолій Артемович. Честь та хвала їм від великої індустріальної родини.

Випускники технікуму з вдячністю згадують викладачів, які упродовж усіх років навчання знайомили їх із майбутньою спеціальністю та навчали її любити. За роки існування наш вуз зробив великий внесок у розвиток освіти і промисловості країни. Ми пишаємось своїми випускниками, які працюють в багатьох галузях і стоять біля керма сучасних підприємств. Сьогодні в нашому місті,  в Україні та далеко за її межами на відповідальних посадах працює багато випускників, але всіх їх об'єднує АLМА-МАТЕР, яку ласкаво називають "Індустрія", де проведено найкращі молоді літа в нашому прекрасному місті над Смотричем.

А є випускники, які залишились у стінах рідної  альма-матері. Сьогодні понад 40  випускників технікуму пра

Бібліотека коледжу – складова організації

навчально-виховної роботи та

інформаційно-просвітницький центр

 

Бібліотека коледжу – складова організації навчально-виховної роботи та інформаційно-просвітницький центр

 Осадчук Л.А.,

завідувач бібліотекою коледжу,

голова міського методоб’єднання

завідуючих бібліотек навчальних закладів

ВНЗ І-ІІ р.а.

Сьогодні, в добу комп’ютеризації, книга все ж таки залишається неоціненним скарбом, як джерело мудрості, знань, досвіду та фундаментом освіти; а бібліотеку, книгозбірню можна назвати основою цього фундаменту.

Освіта і бібліотека – ці два поняття невід’ємні одне від одного. Адже бібліотеки навчальних закладів зорієнтовані на задоволення потреб користувачів –викладачів, студентів і ріст професійної компетенції педагогічних  кадрів – теж у великій мірі залежить від бібліотекарів, від їхнього вміння спрямувати педагогів на вибір потрібної інформації.

Особливість інформаційної функції бібліотеки полягає в тому, що вона реалізується нею в тісній взаємодії з іншими суб’єктами інформаційного процесу, з використанням різних каналів розповсюдження інформації. Забезпечуючи своїх користувачів доступом до інформаційних ресурсів, бібліотека захищає їх від потоку непотрібної інформації і таким чином контролює інформаційну безпеку особистості. Здійснюючи систематизацію та каталогізацію документів, довідково-бібліографічне обслуговування, бібліотека створює основу багатьом сучасним інформаційним процесам.

Отже, найважливішим завданням сьогодні усвідомлення кожного колективу, що бібліотека – це інформаційний ресурс навчального закладу, а не другорядна, допоміжна структура. Провідна мета та основні напрямки роботи бібліотеки завжди визначаються адміністрацією закладу та вимогами підготовки фахівців в галузі.

Бібліотека коледжу є осередком інтелектуальної культури та центром якісного і оперативного інформування педагогічного та студентського колективів. Фонд бібліотеки складає 30 тис. примірників та більше як 30 найменувань періодичних видань.

В період економічної кризи в держави бібліотека не змінила своїх принципів, а навпаки, зміст її  роботи доповнився привабливими рисами, що знайшли своє відображення в діяльності, а саме:

 реклама бібліотеки та бібліотечних послуг;

 запровадження платних послуг, шляхом надання  додаткових бібліотечних послуг;

 зміцнення матеріальної бази та придбання цінних видань, сучасних підручників та довідників за зароблені кошти;

Використання фахових Інтернет-ресурсів

у реалізації виховної функції бібліотек ВНЗ 

 

Використання фахових Інтернет-ресурсів у реалізації виховної функції бібліотек ВНЗ

 Климчук Л.В.

кандидат історичних наук,

викладач циклової комісії
бібліотечної справи та діловодства

Виховна робота була і залишається важливим компонентом навчально-виховного процесу в коледжі.

Для успішного розв’язання проблем виховання, сьогодення вимагає принципово нових підходів до організації виховної роботи у яких слід використовувати новітні технології. Важливе значення у виховній роботі відіграє бібліотека та бібліотечні працівники як направляючий фактор у формуванні свідомості студента.

Якісному оволодінню фаховими знаннями та виховному процесу сприяє систематична робота студентів з електронними ресурсами, які слугують орієнтиром у новітніх трансформаційних процесах, що відбуваються на сучасному етапі. «Майбутнє бібліотек: нескінченні можливості» - девіз Конференції ІФЛА (Міжнародна федерація бібліотечних асоціацій)  в Сінгапурі у серпні 2013 року.

Для виконання цієї перспективи необхідне вдосконалення двох основних складових:

1. Робота висококваліфікованих фахівців у бібліотеках;

2. Наявність технічного забезпечення з доступом до Інтернет.

Вдосконаленню фахового рівня сприяє систематична робота з фаховими виданнями, яки слугують орієнтиром у новітніх трансформаційних процесах, що відбуваються в інформаційних установах та знайомлять з новими досягненнями в галузі бібліотекознавства, бібліографії, документознавства та видавничої діяльності. Висвітлюють досвід роботи бібліотек за кордоном та сприяють підвищенню кваліфікації працівників бібліотечних установ. На сучасному етапі фахові видання широко представлені в мережі Інтернет на сайті бібліотеки В.І. Вернадського в розділі «Наукова періодика».

«Інтернет – це найбільша у світі бібліотека де всі книги знаходяться на відстані витягнутої руки. Необхідно лише знати у який бік витягнути руку» - висловлювання відомого польського письменника Януша Вишневського.  Основні: «Бібліоміст», «Бібліотечному фахівцю (Бібліотекар України)», «Бібліотечний інформаційно-освітній портал», «Бібтех – бібліотечні інформаційні технології», «Українська бібліотечна асоціація», «Віртуальний консультаріум». Допо

Робота з ветеранами та виявлення документальних джерел

 про навчальний заклад, методика опрацювання та представлення 


Робота з ветеранами та виявлення документальних джерел  про навчальний заклад, методика опрацювання та представлення

Булаєнко В.О.,

викладач циклової комісії

бібліотечної справи
та діловодства

Робота з ветеранами – це важлива складова виховної роботи.  В процесі цієї роботи студенти навчаються поважати старших, а ветерани діляться  з молоддю своїм досвідом, знайомлять з історією коледжу. Зокрема, робота   з веретенами проводиться в такому напрямку:

 створюються персональні теки про ветеранів та постійно поповнюються новими матеріалами;

 студенти вітають ветеранів з святами: Днем знань, Днем працівників освіти, Днем музики та ін.;

 відзначення ювілеїв ветеранів (оформлення персональних вітань, створення фотоколажів, музичні вітання та подарунки);

 на web-сайті коледжу в розділі «Волонтерська робота» представляється інформація про роботу з ветеранами. 

Інноваційні форми соціокультурної

роботи з студентською молоддю 

 

Інноваційні форми соціокультурної роботи з студентською молоддю

 Никитюк С.С., голова циклової комісії

бібліотечних дисциплін та діловодства,
відмінник освіти України

Якісному виховному процесу та підвищенню фахового рівня студентів сприяє систематична робота кураторів академічних груп з електронними ресурсами, які слугують орієнтиром у новітніх трансформаційних процесах, що відбуваються на сучасному етапі. Вони знайомлять з новими досягненнями в галузі культури і мистецтв, висвітлюють досвід навчально-виховної роботи інших ВНЗ та сприяють підвищенню кваліфікації.

«Інтернет - це найбільша у світі бібліотека де всі книги знаходяться на відстані витягнутої руки. Необхідно лише знати у який бік витягнути руку» - висловлювання відомого польського письменника Януша Вишневського.

Так за допомогою Інтернет створено нову форму спілкування - флешмоб.

Флешмоб (також флеш-моб, англ. flash mob — «спалахуючий натовп», flash — спалах, mob — натовп) — це заздалегідь спланована масова акція, зазвичай організована через Інтернет або інші сучасні засоби комунікації, у якій велика кількість людей оперативно збирається у громадському місці, протягом декількох хвилин виконує заздалегідь узгоджені дії (сценарій), і потім швидко розходяться.

Немає єдиної думки з приводу того, яка мета проведення флешмобів. Учасники того самого заходу можуть переслідувати різні цілі. Серед можливих варіантів — розвага, порушення повсякденного ходу життя, справити враження на навколишніх, відчуття причетності до спільної справи, самоствердження (випробувати себе: «Чи зможу я це зробити на людях?»), спроба одержати гострі відчуття. Ідеологія класичного флешмоба дотримується девізу «Флешмоб поза релігією, поза політикою, поза економікою».

Рух флешмоба виходить із того, що у флешмоб-акцій є типові правила. Найважливіші їхні пункти:

 начебто спонтанне дійство;

 заборона збиратися або привертати увагу на місці до акції;

 одночасний початок і закінчення акції її учасниками;

 після акції потрібно миттєво зникати з місця дії в різні сторони;

 сценарій повинен привносити абсурдність у те, що відбувається;  жорстке дотримання сценарію;

 не викликати агресивної реакції;

Сучасні підходи до формування молоді

виховання студентської молоді

 

Сучасні підходи до формування молоді виховання студентської молоді

 Павлюк Олександра Ярославівна,

заступник директора з навчально-

виховної роботи,

відмінник освіти України

Процес виховання в  коледжі  підпорядкований педагогічним закономірностям. Важливою з них є цілісність виховного процесу (протягом 4-х років навчання) і його ступеневий характер – самостійна діяльність викладача  від педагогічного задуму до оцінки результату (виховний цикл).

І курс навчання – «Школа першокурсника».

На першому етапі виховного циклу здійснюється підготовка до вирішення виховних завдань; планування роботи, організаційне забезпечення виконання завдань з адаптації студентів нового набору, індивідуальна робота з ними та робота з батьками тощо.

ІІ курс навчання – «Відкрий і створи самого себе». 

На другому етапі реалізується підготовка студентів до сприйняття виховного впливу, до взаємодії з педагогом для досягнення спільної мети, що підкреслюється участю у виховних заходах, творчій діяльності тощо. 

ІІІ, IV  курс навчання – «Сьогодні студент – завтра фахівець».

На третьому етапі реалізація педагогічного задуму – індивідуальна робота зі студентами, залучення до виконання доручень, прийняття рішень і розвиток навичок самовдосконалення і самоврядування. Контроль, аналіз, оцінка та корекція процесу виховання – спрямування студентів-старшокурсників на самовиховання та формування громадянської життєвої позиції.

Формування творчої особистості нерозривно пов’язано із відродженням нації, з багатими історичними та народними традиціями України. Робота  в навчальний та позанавчальний час, зокрема, діяльність гуртків, клубів, участь у конкурсах, сприяє успішній реалізації особистісно-зорієнтованої моделі виховання та навчання.

В коледжі діють навчально-виховні програми-проекти, які сприяють активізації змісту виховання та індивідуального розвитку особистості.

«Я - громадянин України». У рамках цього проекту проводяться заходи національно-пат

Виховання особистості в коледжі –

процес цілісний і безперервний

 

Виховання особистості в коледжі – процес цілісний і безперервний

Нелюбов Руслан Миколайович, директор коледжу,

відмінник освіти України, заслужений працівник культури України 

Виховна робота в коледжі здійснюється на засадах демократизму, використання виховного потенціалу студентського самоврядування і спрямовується на якісну підготовку, забезпечення гармонійного, цілісного розвитку особистості, здатної до самостійного мислення, суспільного вибору та життєдіяльності в самостійному житті.

В коледжі сформовано комплекс нормативно-правового і організаційно-методичного забезпечення функціонування системи виховання. Всі засоби виховного впливу спрямовуються на виконання концепції організаційно-виховної роботи Кам’янець-Подільського коледжу культури  і мистецтв.

Основними напрямами виховної роботи є забезпечення формування національної свідомості, виховання поваги до Конституції України, законів України, національної символіки; толерантної поведінки студента в соціальному середовищі; дотримання демократичних та морально-етичних цінностей; розвиток творчих здібностей; здатності адаптуватись до нових умов   у професійному середовищі та ринкових умовах сучасності; виховання  у студентів потреби й навичок безперервної самоосвіти і самовиховання як невід’ємного  елемента способу життя і самореалізації.









Система виховання роботи у ВНЗ І-ІІ р.а.

як фактор цілісного  виховання особистості.

Професійні діалоги








Склад методоб'єднання

2015-2016 н.р.

Візитна картка

 Міське методоб’єднання заступників директорів з виховної роботи створене в 1989 р.

 З 1993 р. об’єднання  очолює Павлюк О.Я., заступник директора з навчально-виховної роботи Кам’янець-Подільського коледжу культури і мистецтв.  

 Головне завдання методоб’єднання – впровадження в роботу навчальних закладів інноваційного досвіду виховної роботи, ефективних форм виховання через систему виховних заходів,  зокрема професійного консультування, організація творчих майстерень та ділового спілкування.  

 Засідання проводиться на базі навчальних закладів міста (за графіком) в творчих лабораторіях заступників директорів з виховної роботи. 

 За підсумками роботи навчального року проводяться підсумкові засідання, під час яких презентуються творчі доробки заступників директорів з виховної роботи. 

 Проведено засідання методоб’єднання на базі навчальних закладів: 

● Система виховної роботи у ВНЗ 1-2 р.а., як фактор цілісного виховання особистості. 

Кам'янець-Подільський коледж культури і мистецтв. 2012 рік 

● Учительські посиденьки

Кам'янець-Подільський коледж будівництва архітектури та дизайну. 2011 рік 

● Інноваційні технології навчання та виховання — запорука забезпечення якості освіти

Кам'янець-Подільський коледж ПДАТУ. 2011 рік 

● Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес

Кам'янець-Подільський планово-економічний технікум. 2010 рік 

● Сучасні тенденції та проблеми екологічного виховання 

Кам'янець-Подільське медичне училище 2009 рік. 

Велич і безсмертя великого

генія українського народу

Т.Г. Шевченко

прес-конференція

 

Мета: визначити основні напрями творчої діяльності Т.Шевченка та їх значення в українській культурі, розкрити багату тематику творів Кобзаря, з’ясувати їх ідейне спрямування; розвивати пам'ять, творче та асоціативне мислення, вміння узагальнювати, систематизувати матеріал, робити обґрунтовані висновки; виховувати пошану до культурного спадку та почуття гордості за видатних людей України.

На екрані слайди з портретами Т.Шевченка. Звучить музичний  уривок з поеми «Причинна» - « Реве та стогне Дніпр широкий».

 

 Велич і безсмертя великого генія українського народу Т.Г. Шевченко Велич і безсмертя великого генія українського народу Т.Г. Шевченко

 

Слово викладача:

Ще в 1861році поет Леонард Севінський писав «Велика це людина – Тарас Шевченко, велика вже сама собою, ще вища величчю дум мільйонів, що знайшли свій вияв у натхненній його пісні».

 ... Це ім’я дорогоцінною перлиною виблискує у золотій скарбниці світової літератури. Для українців – це не просто література. Він – наш Всесвіт. До Шевченка треба доростати всім життям. Його немає з ким порівняти у письменстві інших народів. Не тому, що він кращий за інших. Йдеться про особливий генотип культури нашої країни. Саме Т.Шевчен

Андріївська калита

сценарій проведення виховної години 

 

Мета: Відтворити обряд проведення вечорниць і показати красу; виховувати бажання відроджувати  і оберігати народні звичаї; розвивати усне мовлення, формувати відчуття краси рідної мови; викликати бажання робити корисне і мудре; виховувати почуття любові до рідного краю. 

 

Вступне слово викладачаУкраїнське народне прислів'я стверджує, що "сумний грудень у свято і будень". Та це прислів'я не для молоді. Адже саме в грудні молодь збирається майже щодня. З останнім місяцем року пов'язано чи не найбільше з народних свят - День Андрія за ім'ям християнського святого Андрія Первозданного, що випадає на 13 грудня. З цим днем пов'язана значна кількість різноманітних звичаїв, обрядів і повір'їв, а також угадування майбутньої долі, ворожіння, ритуальне кусання калити. Від нього віє чарівною язичеською стихією.

Андріївська калита

Обійдіть весь світ безмірний

І скажіть, в якій країні

Так зберігся скарб безцінний,

Як у нас, на Україні?!

Просим всіх у нашу хату,

Превелику, пребагату.

Від зірниці до зірниці 

Хай лунають вечорниці.

 

Ведуча: Кожна нація, кожен народ має свої звичаї, що вироблялися протягом багатьох століть і освячені віками. Звичаї народу – це ті прикмети, за якими розпізнається народ не тільки в сучасному, а і в його історичному минулому

Невтомні сіячі освітянської ниви

сценарій проведення свята до Дня працівників освіти

 

Невтомні сіячі освітянської ниви 

Урсаєва Оксана Миколаївна,

заступник директора з виховної роботи

Кам'янець-Подільського відділення

Київського фінансово-економічного коледжу

Національного університету ДПС України (КФЕК НУ ДПСУ)   


  

Звучить святкова музика, виходять ведучі


Невтомні сіячі освітянської ниви 1- й  ведучий:Найсвітліша дорога у світі — Це дорога до знань і у коледж. Пам’ятають про це наші діти — Не забути нам цього ніколи.

2- й  ведучий:І хоч вчитись нелегко буває, Та наука як завжди хороша. Кожна в світі людина пізнає, Що знання — то приємная ноша.

3- й  ведучий:Шановні друзі! Щороку в пер­шу неділю жовтня ми відзначаємо День вчителя.  

4-й ведучий:  У прекрасну пору приходить до нас це свято. У час, коли шелестить падолистом осінь і снує в лузі мереживо бабиного літа, а чер­воні жоржини променіють над «землею, немов да­рують весь свій жар любові нам».

 

1- й  ведучий: Учитель... Одна з найважли­віших професій. Вона — для обраних.

Твори добро на радість людям

 

Твори добро на радість людям 

Нетреба Людмила Миколаївна,

заступник директора  з виховної роботи

Кам'янець-Подільського планово-економічного

технікуму-інтернату  


 

Виховний процес у технікумі має творчо-пошуковий, інноваційний характер, зорієнтований на проблеми, пов'язаних зі специфікою навчального закладу, з врахуванням інтересів та потреб студентів-інвалідів, вікових, психологічних, статевих особливостей кожної особистості та всього студентського колективу.

Оскільки навчальний заклад готує спеціалістів - соціальних працівників із числа студентів-інвалідів, то  саме цей аспект найбільш яскраво виражений у виховному процесі. Виховна робота направлена на виховання в студентів почуття взаємодопомоги, благодійності, найкращих морально-етичних якостей. 

Регулярно проводяться виховні загальнотехнікумівські заході та заходи на рівні академічних груп під гаслом «Твори добро!» „Допомогти людям допомогти собі !", виховні години „Болями їхніми житимемо ми", „Світ не без добрих людей" „Доброта врятує світ", диспути „Моя майбутня професія - якою я її бачу", „Добре ім'я - найкраще багатство людини".

Ведуча: Бувають люди з ангелами схожі

Вечір пам’яті, присвячений

68-річниці Великої Перемоги

  

Вечір пам’яті, присвячений 68-річниці Великої Перемоги

Боднар Антоніна Іллівна,

заступник директора з виховної роботи

Кам'янець-Подільського коледжу

харчової промисловості НУХТ 


 

1 ведучий

Доля й історія назавжди поставила поруч весну й перемогу над фашизмом. У тому, що найбільшому і найстрашнішому протистоянню на шляху людства випало звершитися саме у квітучі травневі дні, - наслідок суворої логіки війни, незлічених та трагічних її випадковостей. Але український народ разом з усім світом вбачає в цьому глибокий і нетлінний символ. У Дні Перемоги поєднуються для нових поколінь краса і радість пробудженої природи, вдячна пам’ять про ратний подвиг і надії на майбутнє.

 

2 ведучий

Все далі й далі відходять грізні роки Великої Вітчизняної війни, але ніколи не згасне пам’ять про всіх тих, хто не задумуючись, віддав своє життя в ім’я свободи. У наших серцях ніколи не згасне пам’ять про людей близьких і зовсім невідомих, - тих, хто боронив свій вітчий край.

 

1 ведучий

Коли верстаю в завтрашнє дорогу,

Нового дня виважую мотив.

Кращий студент року – 2012

Сценарій конкурсу

 

Кращий студент року – 2012 Сценарій конкурсу 

Чернецька Наталія Йосипівна,

заступник директора з виховної роботи

Кам'янець-Подільського

медичного училища  


Сцена святково прикрашена, на задньому плані шпори, залікові, студентський квиток, уривки конспектів тощо.


Лунає Гаудеамус

 

На сцену виходять ВЕДУЧА і ВЕДУЧИЙ (Катя та Денис)


ВЕДУЧА: Привіт, Денисе!

РАЗОМ: Привіт всім нашим друзям!

ВЕДУЧИЙ: Ого, як вас багато!

Кращий студент року – 2012 Сценарій конкурсу Кращий студент року – 2012 Сценарій конкурсу

ВЕДУЧИЙ: Ти знаєш, Катю, сьогодні, напевно, ніхто не залишиться байдужим до дійства, яке буде відбуватися на цій сцені.

ВЕДУЧА: І скажи-но, мені, Денисе , чого це ти такий впевнений у цьому?

ВЕДУЧИЙ: Дійсно, кажуть люди що в таких гарних, але трішки замріяних дівчат як ти “дівоча память”... Невже ти забула?

ВЕДУЧА: Поки зібралася на сьогоднішній конкурс, то вже  забула, на честь якого свята його влаштовано...

ВЕДУЧИЙ: Тобі, Катю, за твою чарівність я готовий пробачити навіть те, що ти забула найголовніше: 17 листопада все прогресивне людство відмічало День студента!

ВЕДУЧА: Ну, Денисе, з тобою і пожартувати  не можна! Насправді, я все чудово памятаю! Просто я перша хочу привітати усю студентську гільдію з цим святом, яке ще з його започаткування було і залишається одним з найвеселіших, найулюбленіших, найгучніших свят нашої молоді. Тому я маю надію, що сьогодні в залі буде панувати атмосфера братерства, веселощів, взаємодопомоги і, звичайно, кохання, яке завжди було притаманне вічно юному студентству. 

ВЕДУЧИЙ: Так, і якщо люди вважають, що  студентська пора сама найкраща, то з цього виходить, що студенти – найкращі люди в світі!! Вітаю вас! Вітаю від щирого серця, і нехай, як співається в пісні, Господь Бог збереже ваші душі і тіла, не засуджує ваші молоді забави, уберігає від нещасливих білетів, і допоможе матеріально!

ВЕДУЧА: Отож, шановні студенти Кам’янець-Подільського медичного училища, конкурс

ВЕДУЧИЙ: “Кращий студент року –2012”