Конкурс "Великодній дивограй"
Конкурс "Рукотворні барвоцвіти"
Кам'янець-Подільському коледжу культури і мистецтв - 90 років
Крізь віки… Участь у заході
Андріївські вечорниці. Театралізоване дійство
Меню навігації
Опитування
Оцініть роботу сайту:
5
4
3
2
1

Архів новин
Січень 2022 (4)
Грудень 2021 (29)
Листопад 2021 (17)
Жовтень 2021 (21)
Вересень 2021 (25)
Серпень 2021 (10)
Корисні посилання
КПККіМ » Новини » Від навчального проєкту – до проєктної діяльності

Від навчального проєкту – до проєктної діяльності

Від навчального проєкту – до проєктної діяльності

Засідання школи педагогічної майстерності


Від навчального проєкту – до проєктної діяльності


Характерною рисою оновлення підготовки майбутніх фахівців у сфері менеджменту соціокультурної діяльності є адаптація навчальних програм до сучасних змін управління галуззю культури і спрямування на індивідуальний професійнийрозвиток особистості студента, зокрема, здатності впевнено орієнтуватися у нових ринкових умовах та формування готовності до створення інноваційних культурно-мистецьких проєктів, тобто опанування технологіями проєктного менеджменту.

У 2020/2021 навчальному році для студентів спеціальності «Менеджмент соціокультурної діяльності» було введено навчальну дисципліну «Проєктний менеджмент». Проєктний менеджмент (управління проєктами) – (англ. Projectmanagement) – це професійна діяльність, в основі якої – поєднання найсучасніших наукових знань і технологій з практичними навичками. Він орієнтований на отримання найбільш ефективного результату в ході реалізації проєкту. Управління проєктами – не суха наука, а жива методологія організації, планування і координації використання людських і фінансових ресурсів протягом усього життєвого циклу проєкту. Формування у майбутніх фахівців поглиблених теоретичних знань і практичних навичок з ефективного фандрейзингу та управління проєктами в соціокультурній сфері – головне завдання «Проєктного менеджменту».

02 березня 2021 року в рамках засідання школи педагогічної майстерності для викладачів циклової комісії культурологічних дисциплін проведено професійний інтерактив «Від навчального проєкту – до проєктної діяльності: апробуємо, оптимізуємо, впроваджуємо зміст навчальної дисципліни «Проєктний менеджмент».

Презентацію навчальної дисципліни «Проєктний менеджмент – новий вектор розвитку культурно-мистецької галузі» представила Павлюк О. Я., викладач циклової комісії культурологічних дисциплін. Презентація розкрила зміст робочої програми, зокрема тематику практичних та індивідуальних занять, основні форми роботи зі студентами та комплекс методичного забезпечення дисципліни.

Специфіка діяльності у галузі культури і мистецтва така, що вся діяльність базується на проєктній основі. Одним із найефективніших інструментів пошуку та залучення ресурсів для реалізації проєктів є фандрейзинг, тобто пошук додаткових джерел фінансування. Враховуючи важливість здобуття студентами в процесі навчання навичок з фандрейзингу, до програми було включене практичне заняття зі створення проєкту власної справи. Студенти з цікавістю створювали креативні індивідуальні та групові бізнес-плани, візитні карточки до них та успішно презентували своїм одногрупникам. Найкращу бізнес-ідею – студію «RetroDance» в рубриці «Генеруємо цікаві проєкти» для учасників заходу представила Буринська А., студентка 44 (ХРГ) групи.

Розвитку інтелектуальних творчих здібностей майбутніх фахівців соціокультурної діяльності, формуванню їх здатності до самореалізації в обраній професії сприяє одна із інноваційних освітніх технологій – портфоліо. Під час вивчення навчальної дисципліни всі студенти опанували методику створення власного «досьє успіхів» та створили веб-портфоліо, які будуть розміщені на офіційному сайті коледжу в розділі «Портфоліо випускників». Заслуговує на увагу колективна робота студентів групи 46 (ОМР), які створили презентацію творчих досягнень групи «Історія нашого успіху» (керівник проєкту – Киселюк А.). Творчу роботу було продемонстровано під час ділового спілкування в рубриці «Впровадження технології портфоліо в процес підготовки сучасних фахівців соціокультурної сфери». Варто відзначити, що найкращі портфоліо створили студенти Войткова Є. (45 гр.) та Кушнір Ю. (417 гр. КФВ).

На підсумковому занятті з навчальної дисципліни студенти презентували створені культурно-мистецькі проєкти. Креативні бізнес-ідеї за рекомендованою схемою студенти представляли у вигляді проєктів та заявок-подань до грандодавців чи благодійних фондів. Всі студенти успішно впоралися із поставленим завданням та створили цікаві проєкти.

В рамках професійного інтерактиву проведено конкурс студентськихпроєктів «Моделюємо культурно-мистецький продукт».Конкурс оцінювало журі у складі: Червоноградський І. І. (голова), Ляшук Т. Є., Григорків Л. А., Яворніцька Н. О., Вергун А. І., Никитюк С. С., Костюк В. М. Перед  початком конкурсу учасники заходу переглянули відеоролик «Проєкт моєї мрії», створений студентами Дудкою В. та Кузяком Б. (417 гр.) за матеріалами конкурсної програми 2019/2020 н.р.

Розпочали конкурсну програму Кульчицька О., Кохан В., Мельник В., студенти 417 (НПМ) групи, які презентували проєкт фольклорного фестивалю «Folk-fest». Студентам вдалося успішно представити бізнес-план фестивальної агенції та відтворити атмосферу відкриття фестивалю, на якому гостей зустрічали з короваєм, а також веселими піснями і смачними частуваннями.

Бізнес-ідею створення анти-кафе «KFV-KAFE» презентували Кушнір Ю. та Мелекесцева М., студенти 417 групи (КФВ). Варто відзначити цікаву ідею проєкту та змістовну презентацію, виконану за всіма методичними вимогами. Заслуговує на увагу також емоційне представлення бізнес-ідеї та її реалістичний зміст. Реалізувати креативні ідеї студенти зможуть у своїй професійній діяльності.

Надзвичайно цікавий та соціально спрямований проєкт «Театр Рівних» успішно презентували студенти групи 45 (ВТЗ) Войткова Є., Павлишена Т. та Сушко І. Ідея створення театру, в якому можуть брати участь люди з інвалідністю, може бути реалізована в нашому місті у форматі спільнокошту громади, тобто на крауфандинговій платформі.

За результатами голосування члени журі конкурсу підтримали креативні ідеї наших конкурсантів, визначили переможців та нагородили їх сертифікатами і солодкими подарунками від спонсора – студентської  профспілки (голова – Чорна Н. П.), а саме:

«Найкраще портфоліо групи» – «Історія нашого успіху», творчі досягнення студентів  групи;

«Найреалістичніший проєкт» – хореографічна студія «RetroDance»;

«Найкращий соціальний проєкт» – театральна студія «Театр Рівних»;

«Найкращий музичний проєкт» – фольклорний фестиваль «Folk-fest»;

Перемогу в номінації «Найкреативніший проєкт» здобула бізнес-ідея про створення анти-кафе «KFV-KAFE». Переможці нагороджені грошовим призом (спільні кошти всіх учасників заходу), які вони вирішили віддати на благодійність.

На завершення засідання учасники заходу ознайомилися з тематичною полицею «Культура і креативність».

Музичний супровід заходу – дипломанти багатьох престижних пісенних конкурсів і фестивалів Мельник Ю., Бойко В. В.; технічне забезпечення професійного спілкування та підготовка презентацій – Філіпчук Т. М., Никитюк С. С.; фотозвіт – Кузяк Б., Дудка В.

Професійний інтерактив – ефективна і дієва форма підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах модернізації фахової передвищої мистецької освіти.


Від навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльностіВід навчального проєкту – до проєктної діяльності

 

 




Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі в даній статті.