Опитування
Оцініть роботу сайту:
5
4
3
2
1

Архів новин
Липень 2018 (7)
Червень 2018 (13)
Травень 2018 (41)
Квітень 2018 (44)
Березень 2018 (51)
Лютий 2018 (23)
Корисні посилання
КПККіМ » Новини » Реалії та перспективи культурно-мистецької освіти

Реалії та перспективи культурно-мистецької освіти

Реалії та перспективи

культурно-мистецької освіти

 

З 2 по 4 липня на базі Кам'янець-Подільського коледжу культури і мистецтв відбувся Всеукраїнський семінар-нарада заступників директорів з навчальної роботи училищ (коледжів) культури і мистецтв. На зібрання прибули тридцять представників навчальних закладів культури України І-ІІ рівня акредитації.

Якою бути вищій культурно-мистецькій освіті в умовах реформування освітнього законодавства в Україні на сучасному етапі, яка роль вищого навчального закладу культури і мистецтв в реалізації регіональної кадрової політики у сфері культури та які інноваційні форми та методи методичного забезпечення навчально-виховного процесу необхідно застосовувати при підготовці сучасного фахівця галузі - такі актуальні питання обговорювали представники Міністерства культури України із заступниками директорів з навчальної роботи.

Відкрив нараду Руслан Нелюбов, директор коледжу, який познайомив з основними напрямками діяльності навчального закладу та перспективами його розвитку; Світлана Цимбалюк, представник управління культури, національностей та релігій Хмельницької облдержадміністрації у своєму виступі зазначила, що колектив коледжу високопрофесійно здійснює підготовку фахівців для культурно-мистецьких закладів області; Тетяна Колос, головний спеціаліст відділу аналізу і прогнозування діяльності навчальних закладів Міністерства культури України окреслила основні заходи з реалізації училищами (коледжами) культури і мистецтв положень у 2013 р. Стратегії державної кадрової політики на 2012-2013 роки.

Учасники семінару-наради познайомились з матеріально-технічною базою коледжу, діяльністю музею, який діє та прослухали лекцію Марини Бриль, проректора з виховної роботи Луганської державної академії культури і мистецтв, кандидата психологічних наук про розвиток креативності  студента під час навчання як необхідної умови формування базових компетенцій молодих фахівців та імідж культурно-мистецького закладу як фактор професійного становлення молодшого спеціаліста. Виступ супроводжувався цікавими відео-презентаціями та тренінгами. Обміном досвідом з впровадження модульно-рейтингової системи організації навчального процесу в сучасних умовах та застосування тестової форми контролю якості засвоєння навчального матеріалу з фахових дисциплін поділилися     Анатолій Насменчук та Людмила Харкована директор та заступник Гадяцького училища культури ім. І.П. Котляревського та Михайло Сукретний, заступник директора Ніжинського училища культури і мистецтв ім. М. Заньковецької.

Під час наради відбулося розширене засідання координаційної комісії з навчально-методичної роботи навчальних закладів культури і мистецтв, на якому Микола Наюк, голова комісії, прозвітував про роботу та визначив коло питань, які будуть реалізовуватись у наступному році; Тамара Стронько, методист вищої категорії Державного методичного центру навчальних закладів культури і мистецтв України ознайомила з переліком програм з навчальних дисциплін, які отримали позитивні рекомендації до впровадження у новому навчальному році, а Ірина Маключенко, методист Інституту післядипломної освіти НАККіМ вручила всім учасникам наради посвідчення про підвищення кваліфікації

Окрім напруженої та продуктивної праці учасники наради активно відпочивали. Незабутні враження у наших гостей залишилися від екскурсії до Національного історико-культурного заповідника “Кам'янець” та концертної програми, підготовленої викладачами та студентами спеціалізації “Музичне мистецтво естради”, голова циклової комісії Степан Пшенишнюк.

 

 

Олександра Павлюк

заступник директора з

навчально-виховної роботи

Кам'янець-Подільського коледжу

культури і мистецтв.

 

 

 

Реалії та перспективи культурно-мистецької освіти Реалії та перспективи культурно-мистецької освіти Реалії та перспективи культурно-мистецької освіти

 

Реалії та перспективи культурно-мистецької освіти Реалії та перспективи культурно-мистецької освіти Реалії та перспективи культурно-мистецької освіти

 

Реалії та перспективи культурно-мистецької освіти Реалії та перспективи культурно-мистецької освіти