Візьми участь у буккросингу!
Охорона праці очима дітей - 2019. Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка
Слово писемне та рідна мова – наші обереги та наша духовність. Літературно-музична композиція
Рай для студента. Розважальна програма
Кам’янець містичний. Квест-паті до святкування Хеловіну
Реєстрація для участі у пробному ЗНО розпочнеться 8 січня 2019 року
100 років Кам’янець-Подільському національному університету імені Івана Огієнка. Участь у заходах
Розвиток культури у Сатанівській селищній ОТГ. Участь у заходах
Надзвичайна ситуація в коледжі: умовна, навчальна. Об’єктове тренування з питань цивільного захисту
Опитування
Оцініть роботу сайту:
5
4
3
2
1

Архів новин
Листопад 2018 (6)
Жовтень 2018 (29)
Вересень 2018 (23)
Серпень 2018 (2)
Липень 2018 (7)
Червень 2018 (12)
Корисні посилання
КПККіМ » Новини » Ступенева освіта – новий рівень підготовки фахівців

Ступенева освіта – новий рівень підготовки фахівців

Ступенева освіта – новий рівень підготовки фахівців

Професійні діалоги

Жодна значна робота людей не була здійснена і

не може бути здійснена без активної співпраці

багатьох розумів і рук, спільно працюючих  для

загальної мети.

Едуард Вансиртарт Ніл

 

Розпочався новий навчальний рік для студентів НАКККіМ, які здобувають фах документознавця в навчально-консультаційному пункті, що з 2003 року працює на базі коледжу. У цьому році на перший курс зараховано 15 студентів. Разом з набором минулих років контингент студентів складає 34 особи. Приємно, що переважна більшість студентів Академії – це випускники коледжу спеціальностей «Бібліотечна справа» та «Діловодство», які обрали  навчання за схемою «молодший спеціаліст - бакалавр - спеціаліст - магістр».

Характерною особливістю сучасного етапу розвитку ступеневої освіти «Коледж – Академія»  є впровадження в навчальний процес інформаційно-комунікаційних технологій, оновлення змісту навчальних дисциплін, демократична складова освітніх комунікацій. Саме цим питанням був присвячений професійний діалог за участі викладачів циклової комісії бібліотечних дисциплін Булаєнко В.О., Климчук Л.В., канд. іст. наук, Никитюк С.С., Павлюк О.Я. і викладачів кафедри документознавства та управління соціальними комунікаціями. У діловому спілкуванні взяли участь директор інституту менеджменту Коваленко О.М., канд. економ. наук, доцент, Харченко С.В., канд. філол. наук, професор кафедри, Литвинська С.В., канд. філол. наук, доцент.

Метою такої зустрічі було обговорення тенденцій розвитку та удосконалення процесу ступеневої освіти та співпраці  навчальних закладів у підготовці фахівців інформаційно-документної сфери. Нині ступеневу освіту розглядають як безперервний процес. Якщо безперервність — принцип структурування системи вищої освіти, то це значить, що всі її ланки повинні складатись у єдиний нерозривний ланцюг, а не бути автономно існуючими елементами. Тому на основі аналізу та порівняння навчальних планів, змісту окремих дисциплін, увага учасників дискусії спрямовувалася на вироблення єдиних наукових підходів до визначення пріоритетних професійних компетенцій фахівців різних кваліфікаційних рівнів, що забезпечить системність, послідовність і спадкоємність у підготовці кадрів. Було відмічено існуючу проблему: принципу змістово-кваліфікаційної спадкоємності навчання поки що не дотримано, має місце дублювання навчання між освітніми рівнями. Викладачами  обговорювалися питання науково-методичного забезпечення фахових дисциплін, впровадження інноваційних технологій навчання, спільної участі у науково-практичних конференціях. Керівництвом Інституту менеджменту та кафедри документознавства та управління соціальними комунікаціями була відмічена чітка організація навчального процесу під час сесії, комфортні умови навчання, а також дисциплінованість студентів, їх глибокі знання та високий фаховий рівень підготовки.

Практика показує,  що подібні  форми ділового спілкування формують конструктивне, взаємовигідне партнерство між навчальними закладами, стимулюють розвиток наукової ерудиції педагогів, створюють умови для пошукової, дослідницької роботи, допомагають знайти ефективні шляхи розв’язання складних навчально-методичних проблем, втілення наукових педагогічних ідей.

 

Никитюк С.С.,

голова циклової комісії

 бібліотечних дисциплін

 

 

Ступенева освіта – новий рівень підготовки фахівців Ступенева освіта – новий рівень підготовки фахівців