Календар знаменних і пам’ятних дат
Ми славимо Україну в роботі, в творчості, в житті!
За правду, за волю…
Ми – нація єдина
Опитування
Архів новин
Жовтень 2017 (8)
Вересень 2017 (8)
Серпень 2017 (8)
Липень 2017 (12)
Червень 2017 (9)
Травень 2017 (28)
Корисні посилання
КПККіМ » Матеріали за Квітень 2015 року
  • 30-04-2015, 15:58
  • 588
  • Новини, ЦК хореографічних дисциплін
  • 0

Мереживо подільського танцю

Форум фахівців хореографічного мистецтва

 

Мереживо подільського танцю

30 квітня Хмельницьким обласним науково-методичним центром культури і мистецтва спільно з творчим осередком Національної хореографічної спілки України в Хмельницькій області проведено форум «Мереживо подільського танцю», який відкрився виставкою традиційного побутового подільського костюму з фондів Хмельницького обласного краєзнавчого музею та концертних подільських костюмів творчих колективів області.

У науково-практичній конференції «Збереження традицій танцювального фольклору та органічне їх включення в сучасну хореографічну культуру Поділля» взяли участь понад 100 учасників – науковців, практиків та теоретиків подільського танцю з Хмельницької та Тернопільської областей. Виступи заслужених діячів мистецтв України, заслужених працівників культури України, голови творчого осередку Національної хореографічної спілки України в Хмельницькій області, провідних хореографів, композиторів, викладачів мистецьких навчальних закладів були спрямовані на розкриття стану та вирішення питань вивчення, збереження, популяризації подільського танцю, обробки подільського танцювального та музичного фольклору, використанню традиційного побутового подільського костюму.

В приміщенні обласної філармонії головою циклової комісії хореографічних дисциплін, викладачем-методистом коледжу, заслуженим діячем мистецтв України Володимиром Чорнобилем проведено майстер-клас з подільського танцю для керівників хореографічних ансамблів народного танцю області.

Завершився форум концертом «Мереживо подільського танцю», під час якого своє мистецтво презентували учасникам науково-практичної конференції та глядачу 15 кращих хореографічних колективів Хмельниччини, серед яких народний аматорський хореографічний ансамбль «Подільські візерунки» (художній керівник – В.В.Чорнобиль).

  • 30-04-2015, 10:30
  • 467
  • Новини, Наші нагороди, ЦК народного інструментального мистецтва (НІ)
  • 0

Перемоги студентів 

на Міжнародному конкурсі баяністів-акордеоністів

 

Перемоги студентів Перемоги студентів

30 квітня – 03 травня у м. Дрогобич відбувся VIII Міжнародний конкурс баяністів-акордеоністів присвячений 80-річчю від дня народження А.Онуфрієнка.

В конкурсі взяли участь студенти класу викладача Царука О.П. та здобули перемогу і нагороджені:

Стояновський Артем (323) -  диплом ІІІ ступеня;

Мазур Назар (323 гр.) – диплом з відзнакою.

 

Щиро вітаємо переможців та їх наставника з високою перемогою та бажаємо подальших успіхів і творчих перемог!

  • 29-04-2015, 15:26
  • 903
  • Міське методобєднання
  • 0

Бібліотека коледжу – складова організації

навчально-виховної роботи та

інформаційно-просвітницький центр

 

Бібліотека коледжу – складова організації навчально-виховної роботи та інформаційно-просвітницький центр

 Осадчук Л.А.,

завідувач бібліотекою коледжу,

голова міського методоб’єднання

завідуючих бібліотек навчальних закладів

ВНЗ І-ІІ р.а.

Сьогодні, в добу комп’ютеризації, книга все ж таки залишається неоціненним скарбом, як джерело мудрості, знань, досвіду та фундаментом освіти; а бібліотеку, книгозбірню можна назвати основою цього фундаменту.

Освіта і бібліотека – ці два поняття невід’ємні одне від одного. Адже бібліотеки навчальних закладів зорієнтовані на задоволення потреб користувачів –викладачів, студентів і ріст професійної компетенції педагогічних  кадрів – теж у великій мірі залежить від бібліотекарів, від їхнього вміння спрямувати педагогів на вибір потрібної інформації.

Особливість інформаційної функції бібліотеки полягає в тому, що вона реалізується нею в тісній взаємодії з іншими суб’єктами інформаційного процесу, з використанням різних каналів розповсюдження інформації. Забезпечуючи своїх користувачів доступом до інформаційних ресурсів, бібліотека захищає їх від потоку непотрібної інформації і таким чином контролює інформаційну безпеку особистості. Здійснюючи систематизацію та каталогізацію документів, довідково-бібліографічне обслуговування, бібліотека створює основу багатьом сучасним інформаційним процесам.

Отже, найважливішим завданням сьогодні усвідомлення кожного колективу, що бібліотека – це інформаційний ресурс навчального закладу, а не другорядна, допоміжна структура. Провідна мета та основні напрямки роботи бібліотеки завжди визначаються адміністрацією закладу та вимогами підготовки фахівців в галузі.

Бібліотека коледжу є осередком інтелектуальної культури та центром якісного і оперативного інформування педагогічного та студентського колективів. Фонд бібліотеки складає 30 тис. примірників та більше як 30 найменувань періодичних видань.

В період економічної кризи в держави бібліотека не змінила своїх принципів, а навпаки, зміст її  роботи доповнився привабливими рисами, що знайшли своє відображення в діяльності, а саме:

 реклама бібліотеки та бібліотечних послуг;

 запровадження платних послуг, шляхом надання  додаткових бібліотечних послуг;

 зміцнення матеріальної бази та придбання цінних видань, сучасних підручників та довідників за зароблені кошти;

  • 29-04-2015, 15:22
  • 644
  • Міське методобєднання
  • 0

Використання фахових Інтернет-ресурсів

у реалізації виховної функції бібліотек ВНЗ 

 

Використання фахових Інтернет-ресурсів у реалізації виховної функції бібліотек ВНЗ

 Климчук Л.В.

кандидат історичних наук,

викладач циклової комісії
бібліотечної справи та діловодства

Виховна робота була і залишається важливим компонентом навчально-виховного процесу в коледжі.

Для успішного розв’язання проблем виховання, сьогодення вимагає принципово нових підходів до організації виховної роботи у яких слід використовувати новітні технології. Важливе значення у виховній роботі відіграє бібліотека та бібліотечні працівники як направляючий фактор у формуванні свідомості студента.

Якісному оволодінню фаховими знаннями та виховному процесу сприяє систематична робота студентів з електронними ресурсами, які слугують орієнтиром у новітніх трансформаційних процесах, що відбуваються на сучасному етапі. «Майбутнє бібліотек: нескінченні можливості» - девіз Конференції ІФЛА (Міжнародна федерація бібліотечних асоціацій)  в Сінгапурі у серпні 2013 року.

Для виконання цієї перспективи необхідне вдосконалення двох основних складових:

1. Робота висококваліфікованих фахівців у бібліотеках;

2. Наявність технічного забезпечення з доступом до Інтернет.

Вдосконаленню фахового рівня сприяє систематична робота з фаховими виданнями, яки слугують орієнтиром у новітніх трансформаційних процесах, що відбуваються в інформаційних установах та знайомлять з новими досягненнями в галузі бібліотекознавства, бібліографії, документознавства та видавничої діяльності. Висвітлюють досвід роботи бібліотек за кордоном та сприяють підвищенню кваліфікації працівників бібліотечних установ. На сучасному етапі фахові видання широко представлені в мережі Інтернет на сайті бібліотеки В.І. Вернадського в розділі «Наукова періодика».

«Інтернет – це найбільша у світі бібліотека де всі книги знаходяться на відстані витягнутої руки. Необхідно лише знати у який бік витягнути руку» - висловлювання відомого польського письменника Януша Вишневського.  Основні: «Бібліоміст», «Бібліотечному фахівцю (Бібліотекар України)», «Бібліотечний інформаційно-освітній портал», «Бібтех – бібліотечні інформаційні технології», «Українська бібліотечна асоціація», «Віртуальний консультаріум». Допо

  • 29-04-2015, 15:20
  • 657
  • Міське методобєднання
  • 0

Робота з ветеранами та виявлення документальних джерел

 про навчальний заклад, методика опрацювання та представлення 


Робота з ветеранами та виявлення документальних джерел  про навчальний заклад, методика опрацювання та представлення

Булаєнко В.О.,

викладач циклової комісії

бібліотечної справи
та діловодства

Робота з ветеранами – це важлива складова виховної роботи.  В процесі цієї роботи студенти навчаються поважати старших, а ветерани діляться  з молоддю своїм досвідом, знайомлять з історією коледжу. Зокрема, робота   з веретенами проводиться в такому напрямку:

 створюються персональні теки про ветеранів та постійно поповнюються новими матеріалами;

 студенти вітають ветеранів з святами: Днем знань, Днем працівників освіти, Днем музики та ін.;

 відзначення ювілеїв ветеранів (оформлення персональних вітань, створення фотоколажів, музичні вітання та подарунки);

 на web-сайті коледжу в розділі «Волонтерська робота» представляється інформація про роботу з ветеранами. 

  • 29-04-2015, 15:15
  • 689
  • Міське методобєднання
  • 0

Інноваційні форми соціокультурної

роботи з студентською молоддю 

 

Інноваційні форми соціокультурної роботи з студентською молоддю

 Никитюк С.С., голова циклової комісії

бібліотечних дисциплін та діловодства,
відмінник освіти України

Якісному виховному процесу та підвищенню фахового рівня студентів сприяє систематична робота кураторів академічних груп з електронними ресурсами, які слугують орієнтиром у новітніх трансформаційних процесах, що відбуваються на сучасному етапі. Вони знайомлять з новими досягненнями в галузі культури і мистецтв, висвітлюють досвід навчально-виховної роботи інших ВНЗ та сприяють підвищенню кваліфікації.

«Інтернет - це найбільша у світі бібліотека де всі книги знаходяться на відстані витягнутої руки. Необхідно лише знати у який бік витягнути руку» - висловлювання відомого польського письменника Януша Вишневського.

Так за допомогою Інтернет створено нову форму спілкування - флешмоб.

Флешмоб (також флеш-моб, англ. flash mob — «спалахуючий натовп», flash — спалах, mob — натовп) — це заздалегідь спланована масова акція, зазвичай організована через Інтернет або інші сучасні засоби комунікації, у якій велика кількість людей оперативно збирається у громадському місці, протягом декількох хвилин виконує заздалегідь узгоджені дії (сценарій), і потім швидко розходяться.

Немає єдиної думки з приводу того, яка мета проведення флешмобів. Учасники того самого заходу можуть переслідувати різні цілі. Серед можливих варіантів — розвага, порушення повсякденного ходу життя, справити враження на навколишніх, відчуття причетності до спільної справи, самоствердження (випробувати себе: «Чи зможу я це зробити на людях?»), спроба одержати гострі відчуття. Ідеологія класичного флешмоба дотримується девізу «Флешмоб поза релігією, поза політикою, поза економікою».

Рух флешмоба виходить із того, що у флешмоб-акцій є типові правила. Найважливіші їхні пункти:

 начебто спонтанне дійство;

 заборона збиратися або привертати увагу на місці до акції;

 одночасний початок і закінчення акції її учасниками;

 після акції потрібно миттєво зникати з місця дії в різні сторони;

 сценарій повинен привносити абсурдність у те, що відбувається;  жорстке дотримання сценарію;

 не викликати агресивної реакції;

  • 29-04-2015, 15:10
  • 782
  • Міське методобєднання
  • 0

Сучасні підходи до формування молоді

виховання студентської молоді

 

Сучасні підходи до формування молоді виховання студентської молоді

 Павлюк Олександра Ярославівна,

заступник директора з навчально-

виховної роботи,

відмінник освіти України

Процес виховання в  коледжі  підпорядкований педагогічним закономірностям. Важливою з них є цілісність виховного процесу (протягом 4-х років навчання) і його ступеневий характер – самостійна діяльність викладача  від педагогічного задуму до оцінки результату (виховний цикл).

І курс навчання – «Школа першокурсника».

На першому етапі виховного циклу здійснюється підготовка до вирішення виховних завдань; планування роботи, організаційне забезпечення виконання завдань з адаптації студентів нового набору, індивідуальна робота з ними та робота з батьками тощо.

ІІ курс навчання – «Відкрий і створи самого себе». 

На другому етапі реалізується підготовка студентів до сприйняття виховного впливу, до взаємодії з педагогом для досягнення спільної мети, що підкреслюється участю у виховних заходах, творчій діяльності тощо. 

ІІІ, IV  курс навчання – «Сьогодні студент – завтра фахівець».

На третьому етапі реалізація педагогічного задуму – індивідуальна робота зі студентами, залучення до виконання доручень, прийняття рішень і розвиток навичок самовдосконалення і самоврядування. Контроль, аналіз, оцінка та корекція процесу виховання – спрямування студентів-старшокурсників на самовиховання та формування громадянської життєвої позиції.

Формування творчої особистості нерозривно пов’язано із відродженням нації, з багатими історичними та народними традиціями України. Робота  в навчальний та позанавчальний час, зокрема, діяльність гуртків, клубів, участь у конкурсах, сприяє успішній реалізації особистісно-зорієнтованої моделі виховання та навчання.

В коледжі діють навчально-виховні програми-проекти, які сприяють активізації змісту виховання та індивідуального розвитку особистості.

«Я - громадянин України». У рамках цього проекту проводяться заходи національно-пат

  • 29-04-2015, 15:05
  • 741
  • Міське методобєднання
  • 0

Виховання особистості в коледжі –

процес цілісний і безперервний

 

Виховання особистості в коледжі – процес цілісний і безперервний

Нелюбов Руслан Миколайович, директор коледжу,

відмінник освіти України, заслужений працівник культури України 

Виховна робота в коледжі здійснюється на засадах демократизму, використання виховного потенціалу студентського самоврядування і спрямовується на якісну підготовку, забезпечення гармонійного, цілісного розвитку особистості, здатної до самостійного мислення, суспільного вибору та життєдіяльності в самостійному житті.

В коледжі сформовано комплекс нормативно-правового і організаційно-методичного забезпечення функціонування системи виховання. Всі засоби виховного впливу спрямовуються на виконання концепції організаційно-виховної роботи Кам’янець-Подільського коледжу культури  і мистецтв.

Основними напрямами виховної роботи є забезпечення формування національної свідомості, виховання поваги до Конституції України, законів України, національної символіки; толерантної поведінки студента в соціальному середовищі; дотримання демократичних та морально-етичних цінностей; розвиток творчих здібностей; здатності адаптуватись до нових умов   у професійному середовищі та ринкових умовах сучасності; виховання  у студентів потреби й навичок безперервної самоосвіти і самовиховання як невід’ємного  елемента способу життя і самореалізації.

  • 29-04-2015, 14:56
  • 1017
  • Міське методобєднання
  • 0









Система виховання роботи у ВНЗ І-ІІ р.а.

як фактор цілісного  виховання особистості.

Професійні діалоги

  • 29-04-2015, 14:35
  • 716
  • Міське методобєднання
  • 0








Склад методоб'єднання

2015-2016 н.р.

  • 29-04-2015, 14:27
  • 873
  • Міське методобєднання
  • 0

Візитна картка

 Міське методоб’єднання заступників директорів з виховної роботи створене в 1989 р.

 З 1993 р. об’єднання  очолює Павлюк О.Я., заступник директора з навчально-виховної роботи Кам’янець-Подільського коледжу культури і мистецтв.  

 Головне завдання методоб’єднання – впровадження в роботу навчальних закладів інноваційного досвіду виховної роботи, ефективних форм виховання через систему виховних заходів,  зокрема професійного консультування, організація творчих майстерень та ділового спілкування.  

 Засідання проводиться на базі навчальних закладів міста (за графіком) в творчих лабораторіях заступників директорів з виховної роботи. 

 За підсумками роботи навчального року проводяться підсумкові засідання, під час яких презентуються творчі доробки заступників директорів з виховної роботи. 

 Проведено засідання методоб’єднання на базі навчальних закладів: 

● Система виховної роботи у ВНЗ 1-2 р.а., як фактор цілісного виховання особистості. 

Кам'янець-Подільський коледж культури і мистецтв. 2012 рік 

● Учительські посиденьки

Кам'янець-Подільський коледж будівництва архітектури та дизайну. 2011 рік 

● Інноваційні технології навчання та виховання — запорука забезпечення якості освіти

Кам'янець-Подільський коледж ПДАТУ. 2011 рік 

● Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес

Кам'янець-Подільський планово-економічний технікум. 2010 рік 

● Сучасні тенденції та проблеми екологічного виховання 

Кам'янець-Подільське медичне училище 2009 рік. 

  • 29-04-2015, 14:09
  • 1750
  • Міське методобєднання
  • 0







Об’єднані творчими справами 

Міське методоб’єднання заступників директорів

з виховної роботи ВНЗ І-ІІ р.а.

  • 29-04-2015, 11:41
  • 582
  • Новини, Наші нагороди, ЦК хорових та музично-теоретичних дисциплін
  • 0

Конкурс музично-виконавської майстерності

Участь народного аматорського  фольклорного ансамблю «Джерело»

 

Конкурс музично-виконавської майстерності

28-29 квітня 2015 року в м. Вінниця відбувся V регіональний конкурс музично-виконавської майстерності серед молоді та юнацтва.

В конкурсі взяв участь народний аматорський фольклорний ансамбль «Джерело» (художній керівник Мечак Л. М.) та став дипломантом.

Щиро вітаємо учасників ансамблю із перемогою та бажаємо нових злетів та перемог. Нехай не мліє джерело вашої творчості та наснаги.

 

  • 28-04-2015, 16:25
  • 715
  • Ветерани
  • 0

Талант, освячений мудрістю і любов'ю

Гордійчук Марії Петрівні - 75

 

Талант освячений мудрістю і любов'ю

15 квітня відзначила свій 75-річний ювілей Гордійчук Марія Петрівна – викладач ветеран, мудрий наставник, палкий популяризатор музичного мистецтва, яка впродовж чверть століття керувала студентським об’єднанням «Музична вітальня».

Щиро вітаємо Марію Петрівну з ювілеєм та зичимо:

 

Хай мудрість літ не стане тягарем,

Нехай в душі не вигасне зірниця.

Хай повниться до краю день за днем

Добра і щастя золота криниця.

Нехай наснагу Вам дає земля,

Духовна пісня серце окриля.

Багато літ ще мріяти й творити

В здоров’ї і радості ще стільки ж літ прожити!

 

  • 28-04-2015, 10:43
  • 517
  • Музей
  • 0

Вихователь духовності

Олексійчук Микола Андрійович: штрихи до творчого портрету

 

Вихователь духовності

«Творчий вчитель – це той хто відкриває, несе мудрість і підбадьорює», - ці слова, які належать художнику, філософу з всесвітньо визнаним ім'ям  Миколі Реріху, цілковито співпадають з образом Миколи Андрійовича Олексійчука, заслуженого працівника культури  України, лауреата обласної мистецької премії ім. В.Заремби, висококваліфікованого педагога, мудрого наставника, людини високої інтелігентності та внутрішньої культури.

Понад сорок років очолює циклову комісію хорових (сьогодні хорових  та музично-теоретичних) дисциплін, стояв біля її витоків, активно працював під час становлення і розбудови і сьогодні натхненно віддає їй свій ентузіазм і творчу працю. Засідання комісії, які він проводить завжди змістовні і цікаві, а головне спрямовані на аналіз та вирішення наболілих проблем, таких як підвищення фахового рівня викладачів, запровадження інноваційних форм та методів викладання фахових дисциплін та питання успішності студентів. Постійно ініціює проведення творчих звітів викладачів і студентів, класів викладачів циклової комісії та конкурсів хорового співу. Колеги завжди  відзначають його дисциплінованість, справедливість, а дирекція – високу виконавську дисципліну та  відповідальність. Творчий підхід до справи, виважена думка та блискуча ерудиція стали не лише нормою, але й стилем його роботи.

Палкий популяризатор хорової музики на Поділлі, диригент, організатор цілої низки мистецьких заходів. За його ініціативи в нашому навчальному закладі створено народну академічну капелу «Гомін», художнім керівником якої був понад тридцять років. За цей період творчий колектив брав участь та став переможцем Міжнародних, Всеукраїнських і обласних конкурсів, фестивалів, кожен його виступ – це мистецька подія для нашого закладу, громади міста та області. А ще – це  творча лабораторія для студентів хорової спеціалізації, в якій вони можуть шліфувати свої творчі здібності та удосконалювати фахові знання.

Впродовж багатьох років є незмінним головою художньої ради коледжу, докладає зусиль, щоб всі концертні номери, які відбираються для творчих звітів, були високохудожніми, щоб глядач завжди отримував якісний культурний продукт.

Ще однією рисою багатогранної діяльності є його подвижницька багаторічна викладацька діяльність. Автор багатьох програм з фахових дисциплін, методичних розробок, рекомендацій для викладачів, студентів та керівників хорових колективів. Вимогливий викладач, вражає дисципліна 

  • 24-04-2015, 15:02
  • 587
  • Новини, Наші нагороди
  • 0

Міські спортивні змагання

Участь команд коледжу

 

Міські спортивні змагання Міські спортивні змагання Міські спортивні змагання

З 24 по 26 березня 2015 р. відбулись міські змагання з баскетболу серед команд ВНЗ І-ІІ р.а. Команда коледжу в складі Криленка Д., Дідка Б. (44 гр.), Тимошенка К. (350 гр.), Атаманюка Н., Іванова О. (24 гр.), Ковалишена Р. (250 гр.), Волощука П. (367 гр.), Мочалова М. (34 гр.) виборола ІІІ місце.

 

З 7 по 8 квітня 2015 р. відбулись міські змагання з настільного тенісу серед команд ВНЗ І-ІІ р.а. Команда коледжу в складі Хвостіка Б. (467 гр.), Мазура Н. (323 гр.), Годованюк В. (113 гр.), Ямчук В. (24 гр.), Муштак Т. (228 гр.) виборола ІІІ місце.


З 21 по 22 квітня 2015 р. відбулись міські змагання шахів серед команд ВНЗ І-ІІ р.а. Команда коледжу в складі Бойка М., Товкала Б. (4235 гр.), Мазура Н. (323 гр.), Драгомерецького С. (250 гр.), Мельника Р. (128 гр.), Саган А. (267 гр.), виборола ІІІ місце.

  • 23-04-2015, 15:06
  • 496
  • Новини, ЦК бібліотечних дисциплін
  • 0

Якими будуть навчальні плани ступеневої освіти?

Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції

 

Якими будуть навчальні плани ступеневої освіти?

До Всесвітнього дня книги та авторського права, 23-24 квітня Національна парламентська бібліотека України за підтримки Міністерства культури України у партнерстві з Програмою «Бібліоміст» та Українською бібліотечною асоціацією проводила VІІІ Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Бібліотека і книга в контексті часу». Тема року: «Шляхи реформування публічних бібліотек».

Голова циклової комісії бібліотечних дисциплін Никитюк С. С. взяла участь у роботі Секції з бібліотечно-інформаційної освіти, яка об’єднує фахівців  навчальних закладів України усіх рівнів акредитації з метою розбудови професії, удосконалення безперервної освіти та поліпшення кадрової ситуації в галузі, обговорення та прийняття певних рішень з нагальних питань підготовки бібліотечних кадрів, сприяння входженню бібліотекарів України у світове професійне співтовариство.

Професори, доктори наук, провідні науковці, викладачі навчальних закладів – НАКККіМ, КНУКіМ, Університету Б. Грінченка, Олександрійського, Кам’янець-Подільського та Харківського коледжів культури, бібліотекарі – практики обговорили спільну діяльність по створенню переліку навчальних дисциплін для включення у навчальні плани підготовки майбутніх бібліотекарів ОКР молодший бакалавр – бакалавр. Проект створюється як рекомендаційний документ УБА.

Модераторами круглого столу «Сучасні проблеми бібліотечно-інформаційної освіти» були:  

Загуменна Віра Вікторівна – к.п.н., професор, завідуюча кафедри бібліотекознавства та інформаційних комунікацій НАКККіМ, член Президії УБА (керівник секції),

Хіміч Я. О., проф. кафедри бібліотекознавства та інформаційних комунікацій НАКККіМ,

Шевченко І. О., директор інституту післядипломної освіти Н

  • 23-04-2015, 14:27
  • 581
  • Новини, ЦК бібліотечних дисциплін
  • 0

Університетські бібліотеки в сучасному інформаційному просторі

Участь викладачів

циклової комісії бібліотечних дисциплін

у Всеукраїнській науково-практичній конференції

 

Університетські бібліотеки в сучасному інформаційному просторі

23 квітня викладачі коледжу Булаєнко В. О., Климчук Л. В., Никитюк С. С. та студенти спеціальності «Бібліотечна справа» взяли участь в роботі Всеукраїнської науково-практичної конференції «Університетські бібліотеки в сучасному інформаційному просторі», що проходила на базі бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. На пленарних засіданнях розглядалися питання: «Історія бібліотечної справи в Україні», «Бібліотечне краєзнавство та історико-регіональні дослідження», «Удосконалення традиційних форм і методів бібліотечної діяльності», «Тенденції та інновації в діяльності бібліотек вищих навчальних закладів». На науковому форумі виступали представники бібліотек ВНЗ з різних регіонів країни. Під час секційного засідання  Климчук Л. В. виступила з доповіддю «Внесок Кам’янець-Подільського технікуму політосвіти в становленні бібліотечної освіти на Хмельниччині у перші повоєнні роки». Никитюк С. С. розповіла про діяльність циклової комісії бібліотечних дисциплін та ступеневу освіту в коледжі.

Тісний зв'язок теорії та практики сприяє навчальному процесу студентів у поглибленні фахових знань і розумінню сучасних проблем бібліотечної справи.