ЛЮБОВ – ЦЕ К-ПККіМ.НАВЧАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИНУ
Чарівний пензель. Конкурс авторських композицій
На Миколая казка завітає. Розважальна програма
Крізь віки… Участь у заході
Андріївські вечорниці. Театралізоване дійство
Опитування
Оцініть роботу сайту:
5
4
3
2
1

Архів новин
Травень 2020 (15)
Квітень 2020 (18)
Березень 2020 (86)
Лютий 2020 (24)
Січень 2020 (7)
Грудень 2019 (27)
Корисні посилання
КПККіМ » Матеріали за Травень 2020 року
  • 21-05-2020, 13:32
  • 25
  • 0

Затверджено графік ЗНО-2020

ЗНО та ДПА


Затверджено графік ЗНО-2020  ЗНО та ДПА

 

ОСНОВНА СЕСІЯ ВІДБУДЕТЬСЯ

25 ЧЕРВНЯ – 17 ЛИПНЯ,

РЕЗУЛЬТАТИ ОГОЛОСЯТЬ ДО 29 ЛИПНЯ

 

   Міністерство освіти і науки затвердило оновлений графік проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році. Відповідні зміни до календарного плану підготовки та проведення ЗНО оприлюднено на сайті МОН.

   Згідно з графіком, тестування відбудуться у такі дати:

   - математика – 25 червня,

   - українська мова і література – 30 червня,

   - фізика – 2 липня,

   - іспанська, німецька, французька мови – 6 липня,

   - англійська мова – 7 липня,

   - історія України – 9 липня,

   - біологія – 13 липня,

   - географія – 15 липня,

   - хімія – 17 липня.

   Поріг «склав/не склав» та результати ЗНО визначатимуться:

   - з математики, фізики – до 16 липня,

   - з української мови і літератури, історії України, іноземних мов, біології – до 24 липня,

   - з географії, хімії – до 28 липня.

   Відповідно, результати ЗНО буде розміщено на інформаційних сторінках учасників:

   - з математики, фізики – до 17 липня,

   - з української мови і літератури, історії України, іноземних мов, біології – до 25 липня,

   - з географії, хімії – до 29 липня.

   Додаткову сесію зовнішнього незалежного оцінювання заплановано на 23 липня – 11 серпня. Результати додаткової сесії буде визначено і оголошено до 14 серпня.

   Під час тестування учні та інструктори будуть забезпечені захисними масками, а пункти проведення ЗНО – антисептиками.

   Нагадаємо, цьогоріч перелік уповноважених закладів вищої освіти, до яких за спрощеною процедурою можуть вступати жителі тимчасово окупованих територій Донбасу та АРК Крим (м. Севастополь), розширився до 91 університету. З них 77 ЗВО підпорядковані МОН, а 14 – МОЗ, МВС та Мінкульту.

   Джерело: МОН.

 

 

 

Організація дистанційного навчання під час карантину

Лист МОН


  Режим доступу: Інформаційний бюлетень "Академічна доброчесніть".

  • 18-05-2020, 13:21
  • 23
  • 0

 Роковини трагедії, яка досі триває

 Цикл заходів в онлайн-форматі


Роковини трагедії, яка досі триває

 

   18 травня - скорботний день в історії кримських татар та всієї України. Цього дня 1944 року сталінський режим руками НКВС розпочав геноцид корінного народу Криму.

   Майже пів мільйона кримців депортували з півострова. Людей загнали у товарні вагони та вивезли до Сибіру і Середньої Азії. Вони тисячами гинули в дорозі, потім роками поневірялися в чужині.

  Але боротьба кримськотатарського народу за свою Батьківщину ніколи не припинялась. Репресії, переслідування, ярлики «автономістів», «зрадників» та «екстремістів» – ніщо не зламало дух цих людей.

   І зараз їхні долі і життя - знову під прицілом російського агресора, який захопив Крим, переслідує і кидає за грати всіх, хто протестує проти окупації.

   Шановні викладачі та студенти!

  Сьогодні ми згадуємо численні жертви масових депортацій народу Криму, пролиту кров та покалічені долі безневинних людей. Пам’ятаємо всіх, хто не повернувся додому, хто був розстріляний, закатований, замордований у в'язницях, таборах і катівнях та розділяємо біль кримськотатарського народу разом з усією Україною. Ми пам’ятаємо!

   Рекомендуємо до перегляду:

    -«День пам'яті жертв геноциду кримськотатарського народу: Як відбувалася депортація 1944 року». Історична довідка

    -«День пам'яті жертв геноциду кримськотатарського народу». Перегляд відеоуроку, який підготував Міністерство освіти і науки України 
    -«Вкрадений Крим. Історія депортації». Знайомство з віртуальною виставкою, яку підготувала Хмельницька ОУНБ

    - Перегляд кінофільму «Хайтарма» 

    -Екскурсія до онлайн-музею депортації кримських татар «Tamırlar».

 

Роковини трагедії, яка досі триває

  

 Геноцид кримськотатарського народу 1944 року ми  

повинні пам’ятати, щоб не допустити знов!

 

 

 

 

 

  • 16-05-2020, 21:12
  • 25
  • 0

 Рік Європи в Україні

 Долучаємося до святкувань у онлайн-форматі

 

 Рік Європи в Україні

 

   Щорічно у третю суботу травня в Україні відзначають День Європи.  Для українців  – це особливий день, адже Україну та європейські держави єднають спільні цінності, історія та культура.  Ще з античних часів Україна є повноправною та невід’ємною частиною європейської спільноти – великої родини, об’єднаної прогресивними демократичними поглядами.  Цей день – чудовий привід вкотре засвідчити прагнення України жити в мирі та злагоді, будувати своє майбутнє в колі країн об’єднаної Європи. День Європи – це символ започаткування нової успішної моделі мирної співпраці між державами, що ґрунтується на спільних цінностях: свободи, демократії, поваги до прав людини, верховенства права, та враховує інтереси всіх учасників.  

    З історії свята

   Відправною точкою на шляху до започаткування відзначення Дня Європи вважається Декларація Шумана, оприлюднена 9 травня 1950 року. Цей історичний документ, направлений на об’єднання під єдиним керівництвом вугільних та сталеплавильних ресурсів низки європейських держав, насамперед Франції та Німеччини, заклав підґрунтя європейської інтеграції.

   Рішення щодо увічнення дати проголошення Декларації Шумана шляхом святкування 9 травня як Дня Європи прийнято у 1985 році на Саміті Ради ЄС у Мілані.

   Щорічно з нагоди свята у Брюсселі, де перебувають керівні органи ЄС, а також у країнах-учасницях ЄС відбуваються офіційні урочистості.

   Основна ідея загальноєвропейського Дня – кожний мешканець континенту, незалежно від своєї національної належності і громадянства, має відчути себе вільним у «Європейському домі».

   Відзначаємо День Європи в Україні

   Україна – єдина держава не член ЄС, в якій на державному рівні відзначається День Європи. Оскільки День Європи – 9 травня – збігається з Днем Перемоги, в Україні урочисті заходи проводять щорічно у третю суботу травня згідно з Указом Президента №339/2003 від 19 квітня 2003 року. Цього року День Європи в Україні припадає на 16 травня.

   2020 рік за указом Президента проголошено Роком Європи в Україні

   Відзначення Дня Європи в нашій державі – це підтвердження єдності України та Європи не тільки за географічною ознакою, а і за духом, історією, спільними цінностями, адже український народ є невід’ємною частиною європейської цивілізації.Гасло “Ми йдемо в європейський дім” для нас означає будівництво Української держави на принципах європейської демократії та політичної культури на засадах української духовності і моралі. Лише проводячи активну політику, проявляючи самоповагу і рішучість, Україна зможе посісти гідне місце в Європі, доконечно стати європейською країною.

   Головною метою відзначення в Україні Дня Європи є:

       – формування позитивної громадської думки щодо євроінтеграційного курсу України;

       – ознайомлення якомога ширшого кола громадськості з європейськими цінностями та традиціями;

       – популяризація загального європейського культурного надбання серед громадськості, зокрема, молоді;

       – залучення населення регіонів України до діяльності, пов’язаної з інтеграцією країни до ЄС.

   Щороку День Європи святкується в усіх великих та маленьких містах. Повсюди відбуваються святкові концерти, вистави, іноземці з усіх європейських спільнот, які знаходяться на території України, розповідають українцям про життя у Європі, про історію та культуру інших держав. Цьогоріч вперше за роки існування свята, у зв’язку з коронавірусом, святкування в Україні відбуваються в онлайн-форматі.

   Шановні викладачі та студенти! Запрошуємо вас ознайомитися з віртуальною виставкою: «ЛІТЕРАТУРНИЙ КВИТОК ДО ЄВРОПИ», яку підготували працівники Хмельницької обласної універсальної наукової бібліотеки та переглянути концерт(онлайн) до Дня Європи в Україні.

   Пам’ятаймо, що Європа починається не за кордоном, а в серці кожного з нас.

   Щиро вітаємо вас з Днем Європи!

 

 

 

 

 Що відомо про дати проведення ЗНО-2020

Терміни проведення


Що відомо про дати проведення ЗНО-2020

 

   Терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році залежать від тривалості карантину в Україні.

   У разі якщо карантин завершиться не пізніше початку червня – основну сесію ЗНО буде проведено орієнтовно 25 червня – 17 липня. У такому випадку результати ДПА та ЗНО учасники отримають до 31 липня.

   Якщо ж карантин триватиме до початку серпня, основна сесія ЗНО відбудеться орієнтовно 17 серпня – 4 вересня. Результати буде оприлюднено до 17 вересня.

   Проведення додаткової сесії ЗНО у 2020 році заплановано на 28 липня – 11 серпня, якщо карантин звершиться у червні. В іншому випадку додаткову сесію буде організовано протягом 22 вересня – 6 жовтня.

   Дати пробного ЗНО також залежать від тривалості карантину. Після завершення карантину всі зареєстровані учасники зможуть у звичному форматі пройти пробне ЗНО. Наразі на розгляді варіанти проведення пробного ЗНО у червні або ж у першій половині серпня.

   Наголошуємо: у 2020 році ЗНО обов’язково відбудеться. Формат і процедура його проведення не зміняться.

   Рекомендуємо стежити за новинами на офіційному сайті Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти.

   Джерело: Вінницький УЦОЯО.

 

 

  • 13-05-2020, 17:59
  • 42
  • 0

 Писанкар Назар Чекирда

Наші випускники


Писанкар Назар Чекирда 

 

   Писанки, крашанки, крапанки... Назар Чекирда, нацгвардієць військової частини 3008 вправляється у різних техніках із розфарбовування яєць. Він писанкар, закінчив Кам’янець-Подільський коледж культури і мистецтв. Щоправда цього року розписувати яйця довелося в армійських умовах. Півроку тому солдата строкової служби призвали до лав Національної гвардії України.

   Гвардієць майже тиждень працював над своїми писанками. Для роботи використовував лиш шкаралупу. Через маленьку дірочку з яйця видував вміст. Кожне - витвір мистецтва, для їх створення треба багато терпіння, зізнається солдат строкової служби.

  «Розмальовував за допомогою писачка і воску, вицарапував голкою. Також вперше спробував робити в стилі «тонаж» – береться папір, на який наноситься барвник і обмотується в нього яйце, шкаралупа вбирає колір сама», – розповідає солдат строкової служби військової частини 3008 Назар Чекирда.

Назар почав захоплюватися писанкарством коли вступив у Кам’янець - Подільський коледж культури і мистецтва на факультет художника-виконавця. Відтоді минуло вже чотири роки Майстер опанував чотири техніки розпису. Головне тут – скрупульозність і акуратність. Але навчитися цього може кожен, головне – мати бажання.

  «Найскладніше малювати воском. Його важко контролювати. Для цього потрібно дуже багато практики. Я за час практики в коледжі розмалював більше 200 писанок. Переважно копії робот з різни регіонів. У кожному куточку України свій дизайн писанок. Розписував не лише курячі, гусячі, а й страусині яйця», - ділиться писанкар Назар Чекирда.

Побратими вже поділиися своїми враженнями.

  «Його роботи захоплюють. Приємно стати свідком такого делікатного, майже, ювелірного мистецтва. Радий, що традиції рідного краю продовжують жити, а серед нас є такі талановиті військовослужбовці. Після знайомства з роботами Назара мені і самому захотілося спробувати розписувати великодні яйця», - говорить про свої враження співслуживець Назара старший солдат Карватка Дмитро.

  За тиждень гвардієць розписав більше півсотні писанок. Ними прикрасив великоднє дерево, святкову інсталяцію встановили у клубі військової частини. Майстер каже, така робота допомагає очиститись духовно.

  Джерело: Військова частина 3008 Національної гвардії України.

Писанкар Назар Чекирда Писанкар Назар Чекирда Писанкар Назар Чекирда Писанкар Назар Чекирда Писанкар Назар Чекирда Писанкар Назар Чекирда



 

 

 

 

Конкурсний відбір до складу науково-методичних комісій сектору

фахової передвищої освіти

Лист МОН


   Режим доступу: Про відбір.






Розклади літньої екзаменаційної сесії

2019-2020 н.р.


  • 12-05-2020, 10:17
  • 50
  • 0

Cпівпраця з ОТГ – ключова умова формування професійних компетенцій

сучасного фахівця соціокультурної сфери

З досвіду роботи

 

Cпівпраця з ОТГ – ключова умова формування професійних компетенцій  сучасного фахівця соціокультурної сфери

 

  Адміністративно-територіальна реформа об’єктивно виявилась найуспішнішим починанням останніх років. У Хмельницькій області в рамках децентралізації створено 51 об’єднану територіальну громаду.

 В ході децентралізації місцева влада отримала значні повноваження і ресурси. Разом з тим, до органів місцевого самоврядування перейшла величезна відповідальність за всебічний розвиток громади, в тому числі – культурний.

  Важливо, що реформа децентралізації дала змогу зміцнити молодіжний сектор об’єднаних територіальних громад, стимулювати створення молодіжних рад, молодіжних центрів, клубів, відкритих просторів.

   Головними напрямками роботи закладів культури на місцях є клубна, бібліотечна та музейна діяльність і школи естетичного виховання.

  Клубні установи, зокрема, будинки культури та сільські клуби – головні осередки, навколо яких існує культурне життя в сільській місцевості. Мережа клубних установ в сільській місцевості становить понад 16000, 80% з яких – сільські клуби.

  Але, крім клубних закладів, ОТГ утримують також і мережу бібліотек, які поступово переходять від роботи у форматі «книгосховища» до формату «інформаційно-культурного центру».

  Одним з варіантів трансформації застарілих клубів і бібліотек може бути створення багатофункціональних «хабів», тобто культурно-освітньо-розважальних центрів, які об’єднують в собі функції і бібліотеки, і комп’ютерного клубу, і громадського простору для спілкування, і місця для проведення культурно-розважальних заходів. Такий підхід вже застосовують окремі громади.

  Наразі у всіх новостворених ОТГ серйозною проблемою є відсутність кваліфікованих кадрів – високопрофесійних менеджерів у сфері культури.

  Сучасний працівник культури ОТГ має бути готовим виконувати цілий ряд різнопланових функцій: забезпечувати реалізацію державної політики у сфері культури, створювати умови для розвитку різних видів мистецтва, для роботи гуртків, студій, любительських об'єднань, клубів за інтересами, турбуватись про збереженість бібліотечних та музейних фондів, розширювати комерційну діяльність у сфері культури. І це далеко не вичерпний перелік.

  Крім того, в роботі з молоддю ці люди мають фахові знання та досвід, що є надзвичайно цінним. Вони можуть виступати лідерами команд або взяти на себе організаційну частину.

Реалізація адміністративно-територіальної реформи ставить нове завдання перед коледжами культури і мистецтв – підготовку кадрів, спроможних для роботи в громадах. І коледжі, і громади зацікавлені в опрацюванні умов кадрової підтримки галузі культури молодими фахівцями.

  З одного боку, надзвичайної ваги набуває підготовка робочих місць у громадах. З іншого – безперервне навчання фахівців у сфері культури. Лише тісна співпраця навчальних закладів та ОТГ спроможна суттєво підвищити освіченість кадрів громад в організаційно-управлінських технологіях у сфері культури та сформувати ініціативний кадровий потенціал.

  Для поглиблення такої взаємодії ще у лютому 2018 року укладено 18 угод про співпрацю між Кам’янець-Подільським коледжем культури і мистецтв та об’єднаними територіальними громадами.

 Адміністрація та колектив навчального закладу проводять широку роз’яснювальну та профорієнтаційну роботу на території області. Сформовано банк даних керівного складу та працівників галузі культури об’єднаних територіальних громад області; визначено працівників коледжу, відповідальних за профорієнтаційну роботу в кожній ОТГ. Коледж надає методичну та практичну допомогу в організації роботи творчих колективів та проведенні масових заходів.

  Протягом 2018-2020 років студенти та викладачі коледжу демонстрували (в деяких громадах – неодноразово) творчі здобутки перед жителями Дунаєвецької міської та Дунаєвецької селищної, Новоушицької селищної, Віньковецької міської, Чемеровецької селищної, Слобідсько-Кульчієвецької сільської, Колибаївської сільської, Маківської сільської, Солобковецької сільської, Смотрицької сільської, Городоцької міської, Гуменецької сільської об’єднаних територіальних громад.

   Народний аматорський фольклорний ансамбль «Джерело» коледжу підкорив серця учасників свята Масниці у Волочиській міській ОТГ.

   Свої здобутки на фестивалі «SATanivFest» у Сатанівській селищній ОТГ представили ансамбль «Джерело» та інструментальний ансамбль коледжу.

   З 2001 року на базі коледжу проводиться обласний конкурс виконавців на народних інструментах «Подільський дивоцвіт», в якому беруть участь учні музичних шкіл та шкіл мистецтв. З року в рік конкурс стає дедалі популярнішим, підвищується рівень підготовки конкурсантів.

   Ці та інші заходи дають можливість проводити ефективну профорієнтаційну роботу серед учнів загальноосвітніх та мистецьких шкіл, здійснювати відбір кращих випускників, що виявили нахили до мистецької діяльності, для вступу до коледжу.

   Інший, не менш важливий, аспект співпраці – створення належних умов для проходження практичного навчання студентів коледжу на базах практики. Студенти-практиканти одержують можливість користуватися кабінетами, бібліотеками, документацією, необхідною для виконання програми практики. Одними з кращих баз практики стали Кам’янець-Подільський МБК та РЦКіМ «Розмай».

   Все ж головне завдання співпраці – надання методичної допомоги фахівцям стосовно інновацій у змісті і методах соціокультурної діяльності відповідно до вимог сьогодення, підвищення їх фахової компетентності.

   Працівники коледжу завжди радо передають свій досвід фахівцям галузі культури об’єднаних територіальних громад. Наведу декілька прикладів.

  30 січня 2020 року на базі коледжу відбувся професійний інтерактив «Мистецька освіта в контексті впровадження Закону України «Про фахову передвищу освіту» за участю керівників культурно-мистецьких закладів міста Кам’янця-Подільського та Кам’янець-Подільського району. Фахівці здійснювали пошук шляхів вдосконалення освітньо-професійних програм підготовки фахового молодшого бакалавра, методів удосконалення роботи культурно-мистецьких закладів з творчо-обдарованими дітьми та молоддю, дискутували щодо основних компетентностей здобувачів освіти для виконання професійної діяльності у сучасних реаліях.

  30 травня 2019 р. з діяльністю коледжу в рамках проведення обласного семінару «Використання інноваційних технологій в практичній діяльності клубних закладів культури» ознайомились директори провідних Будинків культури ОТГ, які переглянули презентацію навчального закладу, концертну програму та обговорили питання підготовки майбутніх фахівців галузі.

   Проведено триденний обласний тематичний семінар «Тенденції розвитку закладів культури клубного типу в сучасних умовах», в ході якого підвищили фахову компетентність 69 працівників клубних установ. Вони прослухали 24-годинний курс лекцій, взяли участь в інтерактивному професійному спілкуванні, поділилися досвідом роботи.

02-03 квітня 2019 року на базі коледжу відбувся обласний семінар викладачів хореографії мистецьких шкіл та керівників хореографічних колективів клубних закладів на тему «Проблеми та перспективи розвитку хореографічного мистецтва в контексті сучасної хореографічної освіти», організований спільно з Хмельницьким обласним науково-методичним центром культури і мистецтва, в якому взяли участь 39 слухачів. Учасники відвідали практичні заняття та майстер-класи з класичного і народно-сценічного танцю, концерт-презентацією «Dance-варіації», у якому взяли участь хореографічні колективи міста та коледжу. Семінар завершився засіданням круглого столу «Діяльність хореографічного жанру Хмельниччини».

   Реалії сучасного життя вимагають творчого підходу до організації роботи бібліотечних закладів. Бібліотеки переосмислюють свою роль у сьогоднішньому суспільстві, виконуючи водночас свої традиційні функції. Тому підвищення кваліфікації бібліотечних працівників є одним із пріоритетних напрямків діяльності нашого навчального закладу.

   В 2019-2020 навчальному році в рамках підвищення кваліфікації бібліотечних працівників області проведено тематичні семінари «Публічна бібліотека на шляху змін: напрями діяльності» та «Організація діяльності бібліотек в умовах адміністративної реформи», програма яких включала лекції-презентації, лекції-візуалізації, практичні інтерактиви, тренінги, консультації.

   Співпраця з об’єднаними територіальними громадами області сприяє підвищенню мотивації до навчання та самоосвіти, формуванню нових компетенцій та реалізації креативного потенціалу студентів коледжу та фахівців галузі культури регіону.

 Нижник С.В., директор коледжу.

  • 11-05-2020, 13:24
  • 51
  • 0

Сучасний фахівець соціокультурної сфери: зміст та методи

його підготовки

 Участь в конференції 

 

   23-24 квітня 2020 р. відбулася I Всеукраїнська очно-заочна науково-практична конференція «Традиції та інновації в підготовці фахового молодшого бакалавра сфери культури і мистецтва» на базі Комунального вищого навчального закладу «Гадяцький коледж культури і мистецтв ім. І.П. Котляревського» Полтавської обласної ради. В конференції взяли участь представники із Волинського,  Гадяцького, Дніпропетровського,  Житомирського, Кам’янець-Подільського, Канівського, Львівського, Ніжинського, Сумського та Харківського коледжів культури і мистецтв (27 чоловік). 

   Учасники конференції у своїх виступах висловлювали власне бачення на тему: «Сучасний фахівець соціокультурної сфери: зміст та методи його підготовки», зокрема:

   - реалізація компетентісного підходу в підготовці фахівців з менеджменту соціокультурної діяльності;
   - нова модель фахівця соціокультурної діяльності в умовах децентралізації;
  - шляхи формування у студентів здатності до здійснення соціокультурної діяльності в умовах об’єднаних територіальних громад;
  - прийоми та методи формування у студентів навичок створення культурно - мистецьких заходів на всіх етапах: від творчого задуму до його реалізації;
   - роль дисциплін самостійного вибору студента в формуванні фахових компетентностей.

    В конференції взяли участь та поділилися досвідом роботи:

   НИЖНИК С.В. Співпраця з об’єднаними територіальними громадами –  ключова умова формування професійних компетенцій сучасного фахівця соціокультурної сфери;

   ПАВЛЮК О.Я. Впровадження технології портфоліо в процес підготовки фахівців з менеджменту соціокультурної діяльності.

   За підсумками роботи конференції видано збірник матеріалів конференції та сертифікат учасника (15 годин), що відповідають Порядку підвищення кваліфікації.

  Рекомендуємо  всім викладачам  ознайомитися з тезами конференції та впроваджувати досвід роботи колег в практику роботи з підготовки фахівців соціокультурної сфери. 

  Режим доступу: Тези конференції.

 

 

  • 11-05-2020, 13:11
  • 27
  • 0

 Про що пише «Освітня траєкторія»?

Знайомство з фаховою періодикою

 

 Про що пише «Освітня траєкторія»?

 

   Методична служба коледжу радить педагогічним працівникам познайомитися зі змістом нового випуску інтерактивного інформаційного вісника «Освітня траєкторія» Державної установи «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти» (№9(9) квітень 2020), який присвячено питанням дистанційного навчання.

   Дистанційна освіта, про яку стільки було сказано, не просто увійшла – увірвалася в наше освітянське середовище. Форс-мажорні обставини цієї весни спонукали переглянути підходи до нових можливостей, які відкривають сучасні електронні технології.

   Актуальною в реаліях сьогодення є стаття Тетяни Винниченко «Міфи та реальність дистанційного навчання» (с.50).

   Недостатньо сформовані навички реального спілкування наших студентів переносяться наразі в сферу віртуальної реальності. Зверніть увагу на поради Наталії Мошенської, висловлені у публікації «Культура online-спілкування у контексті реалій сучасного освітнього простору» (с. 9).

   Мобінг на роботі. Які негативні наслідки розповсюдження цього явища можуть бути? Читайте в статті психолога Аліни Руденко «Міжособистісні конфлікти – породження мобінгу на роботі» (с.11).

   Будучи справжнім Педагогом, завжди слідуйте мудрій пораді William Dudley Ward: «Вчіться, поки інші сплять, працюйте, поки інші відпочивають, будьте готові, поки інші розслабляються і мрійте, поки інші плачуться» (с. 12).

   Режим доступу: Освітня траєкторія.

 

 

  • 07-05-2020, 10:32
  • 19
  • 0

Інформація про працевлаштування

До уваги студентів-випускників

  • 05-05-2020, 10:26
  • 73
  • 0

Трудовому колективу Кам'янець-Подільського коледжу культури і мистецтв

До уваги трудового колективу


 Впровадження технології  портфоліо в процес підготовки фахівців

з менеджменту соціокультурної діяльності

Підсумовуємо досягнуте


 Впровадження технології  портфоліо в процес підготовки фахівців  з менеджменту соціокультурної діяльності

 

   Розвитку інтелектуальних творчих здібностей майбутніх фахівців соціокультурної діяльності, формуванню їх здатності до самореалізації в обраній професії сприяє модернізація змісту освітнього процесу коледжу, у якому органічно поєднуються традиційні форми і методи навчання із використанням інноваційних освітніх практик, популярною серед яких є створення портфоліо. Загальна мета впровадження технології портфоліо в процес професійної підготовки полягає у стимулюванні потреби в творчому саморозвитку і самовдосконаленні, підвищенні мотивації студентів; основне завдання – сприяти оволодінню уміннями та навичками створення позитивного професійного іміджу, самопрезентації і тим самим підвищити конкурентоздатність майбутнього фахівця, його професійну та особистісну самореалізацію на основі утвердження індивідуалізованого вектора розвитку професійних компетентостей.

  У рамках вивчення дисципліни «Менеджмент соціокультурної сфери» студенти випускних курсів усіх спеціальностей та спеціалізацій створюють портфоліо, яке відображає їх досягнення в освітній, творчій та громадській діяльності за період навчання в коледжі. Систематизований список заслуг, тобто «досьє успіхів» студента, – це робота творчого характеру. Створюється в якості портфеля документів на паперовому носії або електронної презентації з фотографіями, виписками та копіями документів. Всі розділи повинні бути чіткими і лаконічними, підкріплені тільки достовірними фактами з навчальних буднів і студентської практики У портфоліо також додається резюме, у якому необхідно стисло представити свої  професійні здібності, знання та інші якості.

   Запропонована структура портфоліо має на меті удосконалення професійних компетентностей майбутнього менеджера соціокультурної діяльності та розвитку його індивідуального творчого потенціалу, стилю. Портфоліо допомагає об'єктивно оцінювати сили, а також уміння та знання, здобутів результаті освітньої діяльності. Рейтинг майбутнього фахівця, який незабаром вийде на ринок праці, безпосередньо залежить від його здатності конкурувати, мотивації до кар'єрних досягнень, рівня професійної компетентності.

   Важливою складовою портфоліо є проєкти, бізнес-плани. Створення творчих проєктів – це важлива форма набуття студентами підприємницьких рис, управлінських компетентностей та якостей проєктного менеджера.Студенти мають виявити здатність до самостійного креативного застосування знань під час створення проєкту. У процесі роботи в них активізуються лідерські якості, впевненість у собі та у своїй справі, аналітичні здібності, самоорганізація, позитивне відношення до нововведень та створення творчої атмосфери для виконання завдань проєкту.

   Поглибленому вивченню студентами теоретичних основ та методики роботи над проєктами сприяє створена відеопрезентація «Проєктна діяльність як складова умова інноваційного розвитку закладу культури», в якій висвітлені актуальні питання розвитку культурно-мистецької галузі, зокрема: економічні чинники функціонування галузі культури, світовий досвід управління галуззю, джерела фінансування закладів культури в Україні, фандрейзингова діяльність як пошук джерел додаткового фінансування галузі та залучення коштів – грантів для здійснення проєктної діяльності, співпраця з національними та міжнародними благодійними фондами, що діють в Україні, грантовий фандрейзинг, характеристика діяльності місцевих благодійних фондів та умови участі в них. Доповнюють презентацію практичні рекомендації щодо підготовки та створення проєктної заявки і термінологічний словник з фандрейзингу.

   Робота над створенням проекту власного культурного продукту є особливою формою навчально-креативної активності студента. Насамперед, важливо, щоб майбутні фахівці усвідомлювали, що інноваційний розвиток закладів культури сьогодні залежить від участі в проєктній діяльності, яка є ефективним засобом їх реорганізації та модернізації. Це поєднання послідовних, цілеспрямованих дій з метою досягнення результатів в умовах обмеженого фінансування. Основою процесу створення проєктів є розвиток критичного мислення, пізнавальних навичок студентів, умінь самостійно конструювати свої знання та володіння сучасними мистецькими практиками. Цей метод завжди зорієнтований на самостійну діяльність студентів – індивідуальну або командну, яку вони виконують протягом певного відрізка часу. Метод проєктів завжди припускає розв’язування деякої проблеми, яка передбачає, з одного боку, використання різноманітних методів, засобів навчання, а з іншого – інтегрування знань, умінь із різних творчих галузей. До того ж студентам необхідно володіти знаннями із загального менеджменту та проєктної діяльності, розуміти специфіку креативних індустрій, вміти працювати з людьми та вести перемовини і, наостанок, – вміти бачити картину в цілому й аналізувати її. Результати виконаних проєктів повинні бути «відчутними», тобто, конкретний результат повинен бути готовий до впровадження.

   Студентам пропонується така схема проєкту власної справи: назва, мета, обґрунтування ідеї (моніторинг ринку культурно-мистецьких послуг та проведення  соціологічного  опитування щодо доцільності відкриття нових), керівник, склад працівників, місце реалізації, бізнес-план, реклама (прес-реліз, візитка, блог), іміджева  політика, бренд (фірмовий одяг, логотип), офіційна реєстрація, забезпечення сучасного та майбутнього розвитку проєкту, очікуваний результат. Під час презентації створеного бізнес-плану студент повинен переконати аудиторію, що ідея проєкту варта реалізації та представити команду, разом із якою зможе втілити в життя свій задум. Заслуговують на увагу цікаві бізнес-плани відкриття дитячих хореографічних, театральних студій та студій вокалу; кав’ярень для дітей з корисним та цікавим дозвіллям; майстерень з пошиття танцювальних костюмів та ремонту і реставрації музичних інструментів; студій дизайну, урочистих подій та виготовлення декорацій; художніх салонів; студій графічного дизайну; тату-салонів; шоурум-студій (виготовлення подарунків на замовлення, оформлення свят); івент-агентств; агентств з підтримки молодих талановитих дизайнерів; музичних агенцій з організації та проведення свят; аніматорських агенцій та створення мультиплікаційного телевізійного каналу. Впевнені, що цікаві бізнес-ідеї наші випускники зможуть реалізувати у своїй професійній діяльності.

   На підсумковому занятті з навчальної дисципліни відбулася мотиваційна гра-конкурс «Проєкт моєї мрії». Конкурсна програма розпочалася з теоретичної розминки, під час якої студенти ознайомилися із матеріалами інформкуточка: «Краудфандинг: від ідеї до втілення», переглянули відеопрезентацію про кращі мистецькі проєктні ініціативи та особливості комунікації і фандрайзингу. Команди-учасники представляли ідеї власної справи, портфоліо групи «Наші зіркові досягнення» та дискутували щодо створення креативного простору під час обговорення бліц-проєкту «Нове обличчя рідного коледжу».

   Змагання відбувалися в номінаціях: «Найкраще портфоліо групи», «Найкреативніший проєкт», «Найреалістичніший проєкт», «Найкращий індивідуальний проєкт», «Найкращий музичний проєкт». Роботу конкурсантів оцінювало компетентне журі в складі директора, заступника директора з навчальної роботи та викладачів циклової комісії культурологічних дисциплін.Тайм-менеджер здійснював контроль за дотриманням регламенту під час виконання конкурсних завдань. Команда-переможець отримала головний приз – спільні кошти всіх учасників конкурсу. Сертифікатами та подарунками від спонсорів (директора коледжу та голови студентського профкому) були нагороджені всі команди-учасниці. Конкурс вражав драйвовими емоціями, неперевершеними враженнями, лідерським складом команд, креативними ідеями, цікавими арт-проєктами та фандрейзинговою концепцією. Варто зазначити, що всі учасники команд – ініціативні, творчі студенти, які готові працювати в сучасному ринковому середовищі і створювати нові креативні культурно-мистецькі продукти. Сьогоднішні мрії наших студентів можуть стати завтра реальними бізнес-проєктами, які будуть приносити їм не тільки стабільне матеріальне благополуччя, а й успіх та визнання.

   Вивчення навчальної дисципліни завершується публічним захистом портфоліо та проєктів власних справ. Разом із пакетом практичних робіт студенти також презентують свої досягнення під час комплексного кваліфікаційного екзамену з фаху. На сайті коледжу створено розділ «Портфоліо випускників». Зацікавлені особи (стейкхолдери) можуть ознайомитися з навчальними і творчими досягненнями наших студентів та визначити кандидатури для майбутнього працевлаштування.

   Безперечно, характерною рисою оновлення професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері менеджменту соціокультурної діяльності  є  адаптація навчальних програм до сучасних змін управління галуззю культури і спрямування на індивідуальний професійний розвиток особистості, зокрема, формування готовності до опанування інновацій та здатності впевнено орієнтуватися у нових ринкових умовах.

 Павлюк О.Я., завідвач відділення, викладач-методист циклової комісії

культурологічних дисциплін.

                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 Презентація досягнень випускників

Портфоліо випускників


 Презентація досягнень випускників  Портфоліо випускників

 

    Запрошуємо вас  на сторінку  «Портфоліо  випускників». 

  Вам потрібна творча неординарна особистість  і ви вибираєте  сучасного фахівця  соціокультурної сфери (організатора соціокультурної діяльності, керівника творчого колективу, викладача мистецької школи, художника, режисера, хореографа) «Портфоліо випускників»  -  краще місце, де ви можете оцінити професіоналізм наших випускників.

  Проєкт «Портфоліо випускників»  ми розпочали з метою презентації  досягнень  наших  студентів, адже портфоліо - це  візитна картка творчої особистості, яка вміє представляти свої досягнення, інновації, власне «Я».  Переконані, що  рейтинг майбутнього фахівця, який незабаром вийде на ринок праці, безпосередньо залежить від його здатності конкурувати, мотивації до кар'єрних досягнень, рівня професійної компетенції.

  Технологія  портфоліо (італ. Portfolio - папка з документами) дозволяє відобразитити, фіксувати і оцінювати матеріалізовані продукти навчально-пізнавальної, творчої, комунікативної та інших видів діяльності студентів у період навчання, включає не тільки оцінку, але і самооцінку, а також всебічно характеризує особистість студента, його інтереси, вподобання та досягнення. Портфоліо студента – це  каталог досягнень, створений з метою  переконати потенційних стейкхолдерів  (зацікавлених осіб), що ви маєте грунтовну  мистецьку освіту, вмієте творчо  працювати, креативно мислити і знаєте собі ціну.  Яскраве портфоліо    вагомий шанс  вдалого працевлаштування.

   У «Портфоліо випускників» ми представили «досьє успіхів» студентів    всіх спеціальностей та спеціалізацій  випускного курсу коледжу. Це - систематизований список заслуг студентів, робота творчого характеру.  Портфоліо найбільш якісно  представляє  їх досягнення  в освітньому процесі, творчій діяльності, а також  успіхи в олімпіадах, конкурсах, фестивалях, виставках. Створена в якості портфеля документів електронна презентація представляє фотографії, виписки та копії документів. Матеріали  портфоліо  підтведжені  фактами з навчальних буднів і студентської практики. Рівень знань з майбутньої професії (зразки творчих  та практичних робіт, курсові проєкти, бізнес-плани  власних справ); офіційні документи (дипломи, грамоти та інші нагороди); участь в громадській роботі (студентське самоврядування, волонтерство), а  також  відомості про захоплення та відгуки,  тобто оцінка  досягнень студентів дирекцією, викладачами та керівниками  творчих колективів. У портфоліо також додається резюме (не більше 150 знаків), в якому студенти стисло представляють  свої професійні знання, досягнення та інші якості.

   Головне завдання проєкту «Портфоліо випускників» - допомогти нашим випускникам більш усвідомлено зробити перехід від освітнього процесу до трудової діяльності, або вибрати профіль подальшого навчання.