ЛЮБОВ – ЦЕ К-ПККіМ.НАВЧАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИНУ
Чарівний пензель. Конкурс авторських композицій
На Миколая казка завітає. Розважальна програма
Крізь віки… Участь у заході
Андріївські вечорниці. Театралізоване дійство
Опитування
Оцініть роботу сайту:
5
4
3
2
1

Архів новин
Травень 2020 (15)
Квітень 2020 (18)
Березень 2020 (86)
Лютий 2020 (24)
Січень 2020 (7)
Грудень 2019 (27)
Корисні посилання
КПККіМ » Матеріали за 11.05.2020
  • 11-05-2020, 13:24
  • 51
  • 0

Сучасний фахівець соціокультурної сфери: зміст та методи

його підготовки

 Участь в конференції 

 

   23-24 квітня 2020 р. відбулася I Всеукраїнська очно-заочна науково-практична конференція «Традиції та інновації в підготовці фахового молодшого бакалавра сфери культури і мистецтва» на базі Комунального вищого навчального закладу «Гадяцький коледж культури і мистецтв ім. І.П. Котляревського» Полтавської обласної ради. В конференції взяли участь представники із Волинського,  Гадяцького, Дніпропетровського,  Житомирського, Кам’янець-Подільського, Канівського, Львівського, Ніжинського, Сумського та Харківського коледжів культури і мистецтв (27 чоловік). 

   Учасники конференції у своїх виступах висловлювали власне бачення на тему: «Сучасний фахівець соціокультурної сфери: зміст та методи його підготовки», зокрема:

   - реалізація компетентісного підходу в підготовці фахівців з менеджменту соціокультурної діяльності;
   - нова модель фахівця соціокультурної діяльності в умовах децентралізації;
  - шляхи формування у студентів здатності до здійснення соціокультурної діяльності в умовах об’єднаних територіальних громад;
  - прийоми та методи формування у студентів навичок створення культурно - мистецьких заходів на всіх етапах: від творчого задуму до його реалізації;
   - роль дисциплін самостійного вибору студента в формуванні фахових компетентностей.

    В конференції взяли участь та поділилися досвідом роботи:

   НИЖНИК С.В. Співпраця з об’єднаними територіальними громадами –  ключова умова формування професійних компетенцій сучасного фахівця соціокультурної сфери;

   ПАВЛЮК О.Я. Впровадження технології портфоліо в процес підготовки фахівців з менеджменту соціокультурної діяльності.

   За підсумками роботи конференції видано збірник матеріалів конференції та сертифікат учасника (15 годин), що відповідають Порядку підвищення кваліфікації.

  Рекомендуємо  всім викладачам  ознайомитися з тезами конференції та впроваджувати досвід роботи колег в практику роботи з підготовки фахівців соціокультурної сфери. 

  Режим доступу: Тези конференції.

 

 

  • 11-05-2020, 13:11
  • 27
  • 0

 Про що пише «Освітня траєкторія»?

Знайомство з фаховою періодикою

 

 Про що пише «Освітня траєкторія»?

 

   Методична служба коледжу радить педагогічним працівникам познайомитися зі змістом нового випуску інтерактивного інформаційного вісника «Освітня траєкторія» Державної установи «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти» (№9(9) квітень 2020), який присвячено питанням дистанційного навчання.

   Дистанційна освіта, про яку стільки було сказано, не просто увійшла – увірвалася в наше освітянське середовище. Форс-мажорні обставини цієї весни спонукали переглянути підходи до нових можливостей, які відкривають сучасні електронні технології.

   Актуальною в реаліях сьогодення є стаття Тетяни Винниченко «Міфи та реальність дистанційного навчання» (с.50).

   Недостатньо сформовані навички реального спілкування наших студентів переносяться наразі в сферу віртуальної реальності. Зверніть увагу на поради Наталії Мошенської, висловлені у публікації «Культура online-спілкування у контексті реалій сучасного освітнього простору» (с. 9).

   Мобінг на роботі. Які негативні наслідки розповсюдження цього явища можуть бути? Читайте в статті психолога Аліни Руденко «Міжособистісні конфлікти – породження мобінгу на роботі» (с.11).

   Будучи справжнім Педагогом, завжди слідуйте мудрій пораді William Dudley Ward: «Вчіться, поки інші сплять, працюйте, поки інші відпочивають, будьте готові, поки інші розслабляються і мрійте, поки інші плачуться» (с. 12).

   Режим доступу: Освітня траєкторія.