Конкурс "Великодній дивограй"
Конкурс "Рукотворні барвоцвіти"
Кам'янець-Подільському коледжу культури і мистецтв - 90 років
Крізь віки… Участь у заході
Андріївські вечорниці. Театралізоване дійство
Опитування
Оцініть роботу сайту:
5
4
3
2
1

Архів новин
Вересень 2020 (12)
Серпень 2020 (8)
Липень 2020 (22)
Червень 2020 (23)
Травень 2020 (20)
Квітень 2020 (20)
Корисні посилання
КПККіМ » Матеріали за Вересень 2020 року

ЗНО-2021: оновлені сертифікаційні роботи

з української мови та української мови

і літератури


ЗНО-2021: оновлені сертифікаційні роботи  з української мови та української мови  і літератури

 

 У 2021 році в переліку навчальних предметів, із яких проводитиметься зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, виокремлюють 1) українську мову та 2) українську мову і літературу.

  Відтак випускники, які завершують у 2021 році здобуття повної загальної середньої освіти та/або планують вступати до закладів вищої освіти, матимуть можливість самостійно обирати, яку саме роботу виконуватимуть під час ЗНО:

- сертифікаційну роботу з української мови, яка міститиме лише завдання з української мови, а саме 39 завдань закритих форм (з вибором відповіді або на встановлення відповідності) та 1 завдання відкритої форми на надання розгорнутої письмової відповіді;

- сертифікаційну роботу з української мови та літератури, яка міститиме як завдання з української мови, так і з української літератури, а саме  24 завдання з української літератури та 39 – з української мови закритих форм (з вибором відповіді та на встановлення відповідності), а також 4 завдання з української мови відкритих форм з наданням письмової відповіді, зокрема 3 завдання, які передбачають надання короткої письмової відповіді, та 1 завдання, яке передбачає надання розгорнутої письмової відповіді.

  Спільними для обох варіантів сертифікаційних робіт (тестів) є 39 завдань закритих форм та 1 завдання відкритої форми на надання розгорнутої відповіді з української мови. Результати виконання цих завдань будуть зараховані як результати державної підсумкової атестації з української мови. Для прийому до закладів вищої освіти зараховуватимуться результати  виконання відповідно або всіх завдань сертифікаційної роботи (тесту) з української мови, або всіх завдань сертифікаційної роботи з української мови та літератури.

   У кожному конкретному випадку вибір учасника того чи того варіанта сертифікаційної роботи для виконання під час ЗНО залежатиме від того, на яку спеціальність (спеціальності) він / вона планує вступати до закладу вищої освіти. Перелік спеціальностей, для вступу на які необхідним буде виконання того чи того варіанта сертифікаційної роботи (тесту), буде визначено в «Умовах прийому на навчання до закладів вищої освіти України у 2021 році».

   Джерело: Вінницький УЦОЯО.

 

Онлайн конференція як інструмент самовдосконалення

Участь у Всеукраїнській науково-практичній онлайн конференції


Онлайн конференція як інструмент самовдосконалення

 

  18 вересня методичною службою коледжу в рамках проведення Школи педагогічної майстерності (керівник Никитюк С. С.) було організовано спільний перегляд педагогічними працівниками Всеукраїнської науково-практичної онлайн конференції «Методології вчителя з сучасними дітьми. Практика навчання НУШ». Трансляція заходу відбувалася на платформі ГО «РУХ Освіта».

   Онлайн-конференції – дієвий інструмент, що в сучасних умовах допомагає педагогічним працівникам підвищувати педагогічну майстерність, самовдосконалюватися, знайомитися з цікавим досвідом колег, здійснювати ефективну науково-методичну діяльність. Основна мета участі педагогів в онлайн конференції – ознайомлення з рекомендаціями для забезпечення освітнього процесу під час пандемії коронавірусу та вдосконалення методичного забезпечення викладання навчальних дисциплін.

   Зацікавлення викликали доповіді досвідчених спікерів: Понипаляка О. «Використання візуальних матеріалів у навчанні», Пономаренко О. «Універсальність і мультифункціональність проєктної діяльності в умовах навчання онлайн», Головатенко Т. «Практика створення комунікативно спрямованого освітнього середовища», Дячука О. «Перехід до електронних журналів та щоденників», а також тренінги Чиноватої З. «Цифрові інструменти для дистанційної освіти», Федосєєва С. «Методичні лайфхаки інтерактивного уроку».

   Учасники конференції отримують електронне свідоцтво про участь, сертифікат відповідно до обраної тематики і тривалості тренінгу, а також доступ до трансляції і матеріалів, наданих спікерами.

Онлайн конференція як інструмент самовдосконалення

 

  • 18-09-2020, 15:16
  • 31
  • 0

Молодіжні перспективи і тренди

Участь у форумі  «Молодіжні сходинки в Кам’янець-Подільській фортеці»


Молодіжні перспективи і тренди

 

   18 вересня 2020 року відбувся форум «Молодіжні сходинки в Кам’янець-Подільській фортеці», який уже став традиційним місцем зустрічі молоді з метою комунікації, обміну досвідом, знайомству з новими тенденціями у молодіжній політиці, а також платформою для спілкування із високопрофесійними спікерами, лідерами молодіжного середовища під час панельних дискусій та на воркшопах і тимбілдингах. Форум, який дає можливість розвиватися і пізнавати, креативити та проявляти власну ініціативу і здібності.

   В роботі молодіжного форуму взяли участь викладачі циклової комісії культурологічних дисциплін (Ляшук Т.Є., Павлюк О.Я., Яворницька Н.О., Григорків Л.А., Вергун А.І.), студенти спеціальності «Менеджмент соціокультурної сфери» (Дудка Владислав, Квасньовська Владислава, Кузяк Богдан, Кушнір Юлія, Ратушняк Олексій, Туркот Вероніка) та ознайомилися із молодіжними перспективами і трендами в сучасному соціокультурному середовищі. Активно долучилися до панельної дискусії «Загрози і виклики в розвитку молодіжної політики України в умовах кризи: невдачі та успіхи» зі спікерами: Олександром Яремою, державним секретарем КМУ, Ростиславом Томенчуком, головою правління Українського інституту міжнародної політики і представниками  Агенції Сталого Розвитку «АСТАР».

  Неоціненний досвід для майбутньої професійної діяльності студенти набули під час воркшопів та тимбілдингів на теми: «Організація креативних фестивалів та співпраця з Українським Культурним Фондом», «Досвід управління командами у великих підприємствах, малому бізнесі та молодіжному центрі», «Комунікативні навички молоді». Всі виступи відбувалися у форматі 4К: критичне мислення, командна робота, комунікація, креатив.

   Комік-гурт «СМАЙЛИК» у складі: Величко Діани, Войткової Єлизавети, Ніколаєва Богдана, Ніколюк Діани, Уроди Ольги, Хитрак Анни (керівник Семенків І.А.) виступив перед учасниками «Молодіжних сходинок у Фортеці» із гумористичною мініатюрою, в якій закликав молодих людей дотримуватися активного та здорового способу життя.

   Виступ сприяв створенню драйвової атмосфери та веселого настрою серед молоді міста.

    Фотозйомку молодіжного форуму забезпечували студенти: Богданова Анастасія, Бутилюк Максим (267 гр.), Легецький Антон (367 гр.) та Ратушняк Олексій (417 гр.).

    Молодіжні сходини в Кам’янець-Подільській фортеці – це поєднання історії і молодіжного драйву, навчання і розваг, вражень та способу їх застосування. Розум, мрії, плани та позитивна енергія зібралися разом і створили крутезну заряджаючу атмосферу на МОЛОДІЖНОМУ ФОРУМІ 2020 У КАМ'ЯНЦІ-ПОДІЛЬСЬКОМУ.

  • 17-09-2020, 15:27
  • 17
  • 0

Працюємо на результат: навчання, здоров’я, безпека

Збори студентів нового набору

 

 Працюємо на результат: навчання, здоров’я, безпека


  16 вересня у коледжі відбулися загальні збори студентів нового набору та загальні збори студентів-мешканців гуртожитку.

  Порядок денний:

 «Організація освітнього процесу в коледжі» - Павлюк О.Я., завідувач відділення;

  «Знайомство з правилами внутрішнього розпорядку в коледжі» - Чорна Н.П., соціальний педагог;

 «Будь здоровим, будь успішним: п’ять кроків до здорового способу життя» (бесіда-порада) – Никитюк С.С., методист коледжу, викладач навчальної дисципліни «Основи медичних знань»;

«Первинний інструктаж з охорони праці та безпеки життєдіяльності» - Булаєнко В.О., інженер з охорони праці.

  У роботі зборів студентів-мешканців гуртожитку взяли участь Нижник С.В., директор коледжу; Чорна Н.П., соціальний педагог; Булаєнко В.О., інженер з охорони праці; Нижник В.В., вихователь гуртожитку; Горячок В.Ф., завідувач гуртожитку; куратори академічних груп; студенти, що проживають в гуртожитку.

  На зборах розглядалися такі питання: правила внутрішнього розпорядку студентського гуртожитку, права і обов’язки мешканців гуртожитку, правила техніки безпеки, протипожежної безпеки, енергозбереження та заощадження ресурсів.

Працюємо на результат: навчання, здоров’я, безпекаПрацюємо на результат: навчання, здоров’я, безпекаПрацюємо на результат: навчання, здоров’я, безпека

Працюємо на результат: навчання, здоров’я, безпекаПрацюємо на результат: навчання, здоров’я, безпека

 

  • 14-09-2020, 11:04
  • 10
  • 0

"Україна і ми - незалежні"

Книжкова виставка

   

   З нагоди Дня Незалежності бібліотека підготувала книжкову виставку "Україна і ми - незалежні".

 

"Україна і ми - незалежні""Україна і ми - незалежні"

   

   Джерело: Бібліотека КПККіМ. 

 

Електронні сервіси для організації дистанційного навчання

Відеоінструкції

з використання сервісів Classroom, Google Meet, Zoom


Електронні сервіси для організації дистанційного навчання

 

  Дистанційне навчання – це не просто заняття по Інтернету. Для його організації потрібні електронні ресурси, спеціальним чином організована самостійна робота студентів, система контролю знань. Згідно Закону України «Про фахову передвищу освіту» викладачам надано право вільного вибору форм і засобів навчання, у тому числі технологій дистанційного навчання. Викладачі коледжу мають досконало оволодіти інструментами, які допоможуть ефективно проводити навчальні заняття, налагодити зворотній зв'язок (фідбек), оцінювати рівень навчальних досягнень студентів. Всі викладачі та студенти працюють над виконанням навчального плану, використовуючи різні засоби та технології дистанційного навчання: Youtube, Skype, Viber, Zoom, Messenger, GoogleDuo, Classroom, Moodle, g-mail, Telegram та інші.

 Методична служба коледжу пропонує переглянути відеоінструкції з використання сервісів Classroom, Zoom та Google Meet.

 Середовище Classroom дозволяє організувати онлайн навчання, використовуючи відео, текстову та графічну інформацію, різні додатки Google. Викладач має можливість контролювати, систематизувати, оцінювати діяльність студентів, переглядати результати виконання вправ, застосовувати різні форми оцінювання.

 Відеоінструкція з використання Classroom.

 Zoom забезпечує організацію спілкування учасників освітнього процесу в режимі реального часу. Сервіс ефективний для проведення відеоуроків та консультацій

 Відеоінструкція з використання Zoom.

 Google Meet – це платформа для проведення відеоконференцій, надає можливість проведення групових відеодзвінків.

 Відеоінструкція з використання Google Meet.

 Вимушене дистанційне навчання неможливо якісно впровадити за такий короткий час. Це потребує певного періоду активних пошуків, педагогічних експериментів та самоосвіти для всіх учасників освітнього процесу. Шановні колеги, давайте сприймати цей виклик, як можливість для професійного розвитку, зокрема цифрової компетентності!

 

Творча біографія спеціальності «Хореографія»

Виховна година в музеї


 Творча біографія спеціальності «Хореографія»


   9 вересня 2020 року студенти 248 групи (ХРГ), куратор Корчук І.В. ознайомилися з експозиціями музею. Особливу цікавість студенти виявили до музейних експонатів, в яких відображена історія створення та розвитку спеціальності «Хореографія». Переглянули тематичні теки: «Циклова комісія хореографічних дисциплін», «Портфоліо викладачів спеціальності», «Професійні портрети випускників», «Творчі колективи: досягнення, історія успіху» та презентаційне видання «У вихорі танцю». На завершення екскурсії – фото на згадку біля банеру спеціальності «Хореографія».

 

Творча біографія спеціальності «Хореографія»

Творча біографія спеціальності «Хореографія»

Творча біографія спеціальності «Хореографія»

Творча біографія спеціальності «Хореографія»

 

  • 07-09-2020, 11:53
  • 27
  • 0

ПОРЯДОК

надання експертних висновків рукописам

навчальної, методичної, навчально-методичної літератури

 

Додаток до наказу ДНМЦЗКМО

від «07» лютого 2019 р. № 6-ОД

 

   Додаток 1

   Класифікація навчальної, методичної та навчально-методичної літератури

 

   Додаток 2

   Вимоги до нотної графіки

 

   Додаток 3

   Зразок листа-клопотання від автора та/або дирекції закладу освіти

 

   Додаток 4

   Відомості про фізичну особу (автора навчальної, методичної, навчально-методичної літератури)

 

   Додаток 5

   Витяг із протоколу засідання навчально методичної ради

 

   Додаток 6

   Зразок експертного висновку

 

   Додаток 7

   Згода на впровадження та друк навчальної, методичної, навчально-методичної літератури

 

   Режим доступу: Експертні висновки.

Дистанційне навчання на карантині

Рекомендації фахівців Державної служби якості освіти України для педагогічних працівників


Дистанційне навчання на карантині

 

   Опрацюйте нормативні документи, щодо використання технологій дистанційного навчання в умовах карантину.

   Внесіть зміни до календарно-тематичного планування, зокрема визначте теми:

   - які студенти мають опрацювати самостійно;

   - з яких плануєте провести онлайн-заняття, консультації;

   - у яких подасте матеріал в асинхронному режимі.

   Також перегляньте обсяг домашнього завдання.

 Чітко дотримуйтесь розкладу занять, уникайте перевантаження студентів. Дійте під час карантину відповідно до санітарних норм щодо організації освітнього процесу, зокрема:

   - обсягу домашніх завдань;

   - часу безпосередньої роботи студентів за комп’ютером, ноутбуком тощо.

   За можливості зменшіть обсяг навчального матеріалу, який студенти мають опрацювати самостійно.

  Використовуйте готові онлайн-консультації, розміщені на освітніх платформах, аби пояснити новий матеріал. Надавайте студентам посилання на відео. Сформуйте базу власних занять й надавайте студентам доступ до них.

   Дотримуйтесь чіткого алгоритму, коли даєте студентам завдання:

   - вкажіть тему;

   - зазначте, що саме опрацювати;

   - зорієнтуйте, де подивитися матеріал чи завдання; вкажіть, куди надіслати виконане завдання; вкажіть термін, до якого прийматимете роботу.

  Забезпечте постійний зворотний зв’язок зі студентами – і під час, і після виконання завдання. Якщо завдання складне, творче чи потребує редагувань, зворотний зв’язок має бути оперативним. Для цього використовуйте месенджери, чати тощо. Таке спілкування посилює відповідальність студентів та їхню активність у навчанні.

 Систематично перевіряйте знання студентів. Найкраще здійснювати оцінювання навчальних досягнень студентів у режимі онлайн або на дистанційних платформах, що мають відповідний інструментарій. Пам’ятайте, що оцінювання в онлайн-режимі з часовими обмеженнями та використання творчих завдань сприяють дотриманню принципу академічної доброчесності.

 Не критикуйте отримані від студентів відповіді. Разом з оцінкою надавайте розгорнуті коментарі: що студент виконав добре, що йому варто доопрацювати, що зробити, аби поліпшити результат тощо.

Саме під час дистанційного навчання актуалізується формувальне оцінювання, спрямоване підтримувати кожного студента. Спільно з’ясовуйте зміст зробленого, встановлюйте взаємозв’язки, порівнюйте реальні результати з очікуваними, аналізуйте, робіть висновки.

 Розробіть індивідуальні освітні траєкторії для тих студентів, які не мають технічних можливостей навчатися разом з усією групою дистанційно.

 Розробіть правила співпраці під час карантину. Підтримуйте зворотний зв’язок з кураторами, батьками, інформуйте їх про рівень навчальних досягнень студентів.

 Пам’ятайте про особливу роль кураторів – налаштовувати на навчання, подавати інформацію, спілкуватися з батьками та студентами.

 Проведіть діагностичне оцінювання навчальних досягнень після завершення карантину та повернення студентів до коледжу, аби з’ясувати, чи готові вони до подальшого навчання. За результатами діагностики, за потреби, коригуйте календарно-тематичне планування залежно від потреб студентів.

 Користуйтеся нагодою підвищити кваліфікацію під час карантину. Займайтеся самоосвітою й отримуйте нові знання, досвід і можливості!

 Джерело: Дистанційне навчання на карантині:

рекомендації педагогам

Карантин та дистанційне навчання

Нормативні документи


Карантин та дистанційне навчання

 

   З 12 березня по 31 жовтня 2020 в Україні діють адаптивні карантинні заходи для стримання поширення коронавірусної хвороби. Методична служба коледжу рекомендує педагогічним працівникам ознайомитися з нормативними документами щодо дистанційного навчання в умовах карантину, зокрема:

  Наказ МОНУ від 25.04.2013 № 466 (редакція від 21.08.2015) «Про затвердження Положення про дистанційне навчання» 

 Постанова КМУ від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» 

  Лист МОН України від 11.03.2020 №1/9-154 «Про рекомендації щодо запровадження карантинних заходів» 

  Наказ МОН України від 16.03.2020 № 406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню короновірусу COVID-19» 

  Лист МОН України від 26.03.2020 №1/9-177 «Щодо організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти на період карантину» (з додатком «Перелік електронних сервісів для організації дистанційного навчання») 

  Лист МОН України від 28.08.2020 № 1/490 «Щодо створення безпечних умов організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році» 

   Колеги, настав час якісних змін. Адаптуємося до нових викликів!

 

  • 01-09-2020, 09:31
  • 61
  • 0

Першовересень крокує коледжем!

Цикл заходів до Дня знань


  01 вересня відбувся цикл святкових заходів, присвячених Дню знань. Через карантинні обмеження урочистості проходили в новому форматі, тобто у  межах аудиторій, але весь день у коледжі панувала святкова атмосфера, веселий настрій та бурхливі емоції.

  Перед початком навчальних занять студентів чекали  вітання зі святом та фотозона «Здрастуй, рідний коледжу!», яку підготували студенти спеціалізації «Видовищно-театралізовані заходи» (гр. 2135, художній керівник курсу – Казимирчук Л.С.), У цікавій формі проведена урочиста посвята «Ти – студент коледжу!». Студенти Безкоровайна К., Іванюк Є., Ількова А., Кас’ян О., Лопушанська А., Музика Р., Параніч С., Яніцький А. представили жартівливі сценки із студентського життя та подарували першокурсникам символічні дзвоники.

«Зростаймо фахівцями та патріотами рідної України» -  під такою назвою відбулися виховні години в академічних  групах. Студенти та викладачі впродовж дня мали нагоду ознайомитися із тематичною книжковою полицею «День Знань: новий формат», яку презентували працівники  бібліотеки.

 Першовересень крокує коледжем!Першовересень крокує коледжем!

Першовересень крокує коледжем!Першовересень крокує коледжем!

Першовересень крокує коледжем!Першовересень крокує коледжем!

Першовересень крокує коледжем!Першовересень крокує коледжем!

Першовересень крокує коледжем!Першовересень крокує коледжем!

   Відео.