Конкурс "Великодній дивограй"
Конкурс "Рукотворні барвоцвіти"
Кам'янець-Подільському коледжу культури і мистецтв - 90 років
Крізь віки… Участь у заході
Андріївські вечорниці. Театралізоване дійство
Опитування
Оцініть роботу сайту:
5
4
3
2
1

Архів новин
Вересень 2020 (12)
Серпень 2020 (8)
Липень 2020 (22)
Червень 2020 (23)
Травень 2020 (20)
Квітень 2020 (20)
Корисні посилання
КПККіМ » Матеріали за 03.09.2020

Дистанційне навчання на карантині

Рекомендації фахівців Державної служби якості освіти України для педагогічних працівників


Дистанційне навчання на карантині

 

   Опрацюйте нормативні документи, щодо використання технологій дистанційного навчання в умовах карантину.

   Внесіть зміни до календарно-тематичного планування, зокрема визначте теми:

   - які студенти мають опрацювати самостійно;

   - з яких плануєте провести онлайн-заняття, консультації;

   - у яких подасте матеріал в асинхронному режимі.

   Також перегляньте обсяг домашнього завдання.

 Чітко дотримуйтесь розкладу занять, уникайте перевантаження студентів. Дійте під час карантину відповідно до санітарних норм щодо організації освітнього процесу, зокрема:

   - обсягу домашніх завдань;

   - часу безпосередньої роботи студентів за комп’ютером, ноутбуком тощо.

   За можливості зменшіть обсяг навчального матеріалу, який студенти мають опрацювати самостійно.

  Використовуйте готові онлайн-консультації, розміщені на освітніх платформах, аби пояснити новий матеріал. Надавайте студентам посилання на відео. Сформуйте базу власних занять й надавайте студентам доступ до них.

   Дотримуйтесь чіткого алгоритму, коли даєте студентам завдання:

   - вкажіть тему;

   - зазначте, що саме опрацювати;

   - зорієнтуйте, де подивитися матеріал чи завдання; вкажіть, куди надіслати виконане завдання; вкажіть термін, до якого прийматимете роботу.

  Забезпечте постійний зворотний зв’язок зі студентами – і під час, і після виконання завдання. Якщо завдання складне, творче чи потребує редагувань, зворотний зв’язок має бути оперативним. Для цього використовуйте месенджери, чати тощо. Таке спілкування посилює відповідальність студентів та їхню активність у навчанні.

 Систематично перевіряйте знання студентів. Найкраще здійснювати оцінювання навчальних досягнень студентів у режимі онлайн або на дистанційних платформах, що мають відповідний інструментарій. Пам’ятайте, що оцінювання в онлайн-режимі з часовими обмеженнями та використання творчих завдань сприяють дотриманню принципу академічної доброчесності.

 Не критикуйте отримані від студентів відповіді. Разом з оцінкою надавайте розгорнуті коментарі: що студент виконав добре, що йому варто доопрацювати, що зробити, аби поліпшити результат тощо.

Саме під час дистанційного навчання актуалізується формувальне оцінювання, спрямоване підтримувати кожного студента. Спільно з’ясовуйте зміст зробленого, встановлюйте взаємозв’язки, порівнюйте реальні результати з очікуваними, аналізуйте, робіть висновки.

 Розробіть індивідуальні освітні траєкторії для тих студентів, які не мають технічних можливостей навчатися разом з усією групою дистанційно.

 Розробіть правила співпраці під час карантину. Підтримуйте зворотний зв’язок з кураторами, батьками, інформуйте їх про рівень навчальних досягнень студентів.

 Пам’ятайте про особливу роль кураторів – налаштовувати на навчання, подавати інформацію, спілкуватися з батьками та студентами.

 Проведіть діагностичне оцінювання навчальних досягнень після завершення карантину та повернення студентів до коледжу, аби з’ясувати, чи готові вони до подальшого навчання. За результатами діагностики, за потреби, коригуйте календарно-тематичне планування залежно від потреб студентів.

 Користуйтеся нагодою підвищити кваліфікацію під час карантину. Займайтеся самоосвітою й отримуйте нові знання, досвід і можливості!

 Джерело: Дистанційне навчання на карантині:

рекомендації педагогам