Конкурс "Великодній дивограй"
Конкурс "Рукотворні барвоцвіти"
Кам'янець-Подільському коледжу культури і мистецтв - 90 років
Крізь віки… Участь у заході
Андріївські вечорниці. Театралізоване дійство
Опитування
Оцініть роботу сайту:
5
4
3
2
1

Архів новин
Вересень 2020 (12)
Серпень 2020 (8)
Липень 2020 (22)
Червень 2020 (23)
Травень 2020 (20)
Квітень 2020 (20)
Корисні посилання

Електронні сервіси для організації дистанційного навчання

Відеоінструкції

з використання сервісів Classroom, Google Meet, Zoom


Електронні сервіси для організації дистанційного навчання

 

  Дистанційне навчання – це не просто заняття по Інтернету. Для його організації потрібні електронні ресурси, спеціальним чином організована самостійна робота студентів, система контролю знань. Згідно Закону України «Про фахову передвищу освіту» викладачам надано право вільного вибору форм і засобів навчання, у тому числі технологій дистанційного навчання. Викладачі коледжу мають досконало оволодіти інструментами, які допоможуть ефективно проводити навчальні заняття, налагодити зворотній зв'язок (фідбек), оцінювати рівень навчальних досягнень студентів. Всі викладачі та студенти працюють над виконанням навчального плану, використовуючи різні засоби та технології дистанційного навчання: Youtube, Skype, Viber, Zoom, Messenger, GoogleDuo, Classroom, Moodle, g-mail, Telegram та інші.

 Методична служба коледжу пропонує переглянути відеоінструкції з використання сервісів Classroom, Zoom та Google Meet.

 Середовище Classroom дозволяє організувати онлайн навчання, використовуючи відео, текстову та графічну інформацію, різні додатки Google. Викладач має можливість контролювати, систематизувати, оцінювати діяльність студентів, переглядати результати виконання вправ, застосовувати різні форми оцінювання.

 Відеоінструкція з використання Classroom.

 Zoom забезпечує організацію спілкування учасників освітнього процесу в режимі реального часу. Сервіс ефективний для проведення відеоуроків та консультацій

 Відеоінструкція з використання Zoom.

 Google Meet – це платформа для проведення відеоконференцій, надає можливість проведення групових відеодзвінків.

 Відеоінструкція з використання Google Meet.

 Вимушене дистанційне навчання неможливо якісно впровадити за такий короткий час. Це потребує певного періоду активних пошуків, педагогічних експериментів та самоосвіти для всіх учасників освітнього процесу. Шановні колеги, давайте сприймати цей виклик, як можливість для професійного розвитку, зокрема цифрової компетентності!

 

Дистанційне навчання на карантині

Рекомендації фахівців Державної служби якості освіти України для педагогічних працівників


Дистанційне навчання на карантині

 

   Опрацюйте нормативні документи, щодо використання технологій дистанційного навчання в умовах карантину.

   Внесіть зміни до календарно-тематичного планування, зокрема визначте теми:

   - які студенти мають опрацювати самостійно;

   - з яких плануєте провести онлайн-заняття, консультації;

   - у яких подасте матеріал в асинхронному режимі.

   Також перегляньте обсяг домашнього завдання.

 Чітко дотримуйтесь розкладу занять, уникайте перевантаження студентів. Дійте під час карантину відповідно до санітарних норм щодо організації освітнього процесу, зокрема:

   - обсягу домашніх завдань;

   - часу безпосередньої роботи студентів за комп’ютером, ноутбуком тощо.

   За можливості зменшіть обсяг навчального матеріалу, який студенти мають опрацювати самостійно.

  Використовуйте готові онлайн-консультації, розміщені на освітніх платформах, аби пояснити новий матеріал. Надавайте студентам посилання на відео. Сформуйте базу власних занять й надавайте студентам доступ до них.

   Дотримуйтесь чіткого алгоритму, коли даєте студентам завдання:

   - вкажіть тему;

   - зазначте, що саме опрацювати;

   - зорієнтуйте, де подивитися матеріал чи завдання; вкажіть, куди надіслати виконане завдання; вкажіть термін, до якого прийматимете роботу.

  Забезпечте постійний зворотний зв’язок зі студентами – і під час, і після виконання завдання. Якщо завдання складне, творче чи потребує редагувань, зворотний зв’язок має бути оперативним. Для цього використовуйте месенджери, чати тощо. Таке спілкування посилює відповідальність студентів та їхню активність у навчанні.

 Систематично перевіряйте знання студентів. Найкраще здійснювати оцінювання навчальних досягнень студентів у режимі онлайн або на дистанційних платформах, що мають відповідний інструментарій. Пам’ятайте, що оцінювання в онлайн-режимі з часовими обмеженнями та використання творчих завдань сприяють дотриманню принципу академічної доброчесності.

 Не критикуйте отримані від студентів відповіді. Разом з оцінкою надавайте розгорнуті коментарі: що студент виконав добре, що йому варто доопрацювати, що зробити, аби поліпшити результат тощо.

Саме під час дистанційного навчання актуалізується формувальне оцінювання, спрямоване підтримувати кожного студента. Спільно з’ясовуйте зміст зробленого, встановлюйте взаємозв’язки, порівнюйте реальні результати з очікуваними, аналізуйте, робіть висновки.

 Розробіть індивідуальні освітні траєкторії для тих студентів, які не мають технічних можливостей навчатися разом з усією групою дистанційно.

 Розробіть правила співпраці під час карантину. Підтримуйте зворотний зв’язок з кураторами, батьками, інформуйте їх про рівень навчальних досягнень студентів.

 Пам’ятайте про особливу роль кураторів – налаштовувати на навчання, подавати інформацію, спілкуватися з батьками та студентами.

 Проведіть діагностичне оцінювання навчальних досягнень після завершення карантину та повернення студентів до коледжу, аби з’ясувати, чи готові вони до подальшого навчання. За результатами діагностики, за потреби, коригуйте календарно-тематичне планування залежно від потреб студентів.

 Користуйтеся нагодою підвищити кваліфікацію під час карантину. Займайтеся самоосвітою й отримуйте нові знання, досвід і можливості!

 Джерело: Дистанційне навчання на карантині:

рекомендації педагогам

Карантин та дистанційне навчання

Нормативні документи


Карантин та дистанційне навчання

 

   З 12 березня по 31 жовтня 2020 в Україні діють адаптивні карантинні заходи для стримання поширення коронавірусної хвороби. Методична служба коледжу рекомендує педагогічним працівникам ознайомитися з нормативними документами щодо дистанційного навчання в умовах карантину, зокрема:

  Наказ МОНУ від 25.04.2013 № 466 (редакція від 21.08.2015) «Про затвердження Положення про дистанційне навчання» 

 Постанова КМУ від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» 

  Лист МОН України від 11.03.2020 №1/9-154 «Про рекомендації щодо запровадження карантинних заходів» 

  Наказ МОН України від 16.03.2020 № 406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню короновірусу COVID-19» 

  Лист МОН України від 26.03.2020 №1/9-177 «Щодо організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти на період карантину» (з додатком «Перелік електронних сервісів для організації дистанційного навчання») 

  Лист МОН України від 28.08.2020 № 1/490 «Щодо створення безпечних умов організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році» 

   Колеги, настав час якісних змін. Адаптуємося до нових викликів!

 

Форми виконання навчальних завдань

для використання під час дистанційного навчання

 

   Відповідно до рішення Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.03.2020 № 406 «Про організаційні заходи від запобігання поширенню короновірусу COVID-19», керуючись спільним листом Міністерства освіти і науки України, ЦК Профспілки працівників освіти і науки України від 17.03.2020 № 1/9-162, № 02-5/202 «Про умови та оплату праці працівників закладів освіти і науки в умовах карантину», коледж працює на дистанційній формі навчання.

РЕАГУЮЧИ НА ВИКЛИКИ, ПОВЯЗАНІ З ПАНДЕМІЄЮ,

МЕТОДИЧНА СЛУЖБА КОЛЕДЖУ РЕКОМЕНДУЄ

ВИКОРИСТОВУВАТИ ТАКІ ФОРМИ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ:

рекомендації викладачам індивідуальних занять:

- самостійна робота над творами – консультування, перевірка, аналіз; виконання вправ, етюдів;

- перегляд заданих відеоматеріалів;

- музично-теоретичний та виконавський аналіз творів за запропонованою схемою; робота  над вивченням партитури твору під супровід аудіозапису;

- пошук інформації, відеоматеріалів в мережі Інтернет;

- проведення занять, консультування online;

- опрацювання теоретичного матеріалу за конспектом.

форми контролю: відеозвіт студента через додаток Viber, Скайп, надсилання відеозвіту на електронну адресу викладача

 

рекомендації концертмейстерам:

- підбір і вивчення або удосконалення репертуару;

- створення аудіозаписів акомпанементів для забезпечення самостійної роботи студентів

форми контролю: надсилання матеріалів  викладачу дисципліни

рекомендації викладачам групових занять:

- самостійне опрацювання студентами теоретичного матеріалу за конспектами та підручниками в паперовій, електронній формі; виконання письмових самостійних робіт;

- виконання практичних завдань;

- проведення занять, консультування online через додаток Viber, Скайп,

форми контролю: виконання тестових завдань, звіт студента через електронну пошту.

 

 

Завдання для студентів з навчальної дисципліни

"Декоративно-художнє оформлення", 4 курс. 

Викладач Желіховська М.В.


 Тема: "Розробити візитку за допомогою графічного редактора Photoshop".
 Для студентів ІV курсу ( спеціалізації: Народне пісенне мистецтво", "Народні інструменти", Духові Інструменти").

 Завдання доступні за посиланням: Декоративно-художнє оформлення.

 

 Тести для заліку: Тест.

Завдання для студентів з навчальної практики, 3 курс. 

Викладач Майгур Т.В.

 

 Завдання доступні за посиланням: Навчальна практика.

 

  Підготовка звіту: Звіт.

Завдання для студентів з навчальної практики, 2 курс. 

Викладач Майгур Т.В.

 

 Завдання доступні за посиланням: Навчальна практика.

 

 Підготовка звіту: Звіт.

Завдання для студентів з навчальної дисципліни "Профмайстерність" 2 курс. 

Викладач Майгур Т.В.

 

 Завдання доступні за посиланням: Профмайстерність.

 

 Підсумкове оцінювання: Перегляд.

Завдання для студентів з навчальної дисципліни "Профмайстерність" 1 курс. 

Викладач Майгур Т.В.

 

 Завдання доступні за посиланням: Профмайстерність.

 

 Підсумкове оцінювання: Перегляд.

Завдання для студентів з навчальної дисципліни "Захист Вітчизни (Основи медичних знань)".

Викладачі Никитюк С.С., Самар А.В.


  
Завдання доступні за посиланням: Захист Вітчизни.

Завдання для студентів 2 курсу з навчальної дисципліни "Історія України".

Викладач Розумовська Р.М. 


  
Завдання доступні за посиланням: Історія України (тема 21).

Завдання для студентів з навчальної дисципліни "Геометрія" 1 курс

Викладач Деркач Л.С.

 

  

   Завдання доступні за посиланням: Геометрія.                  Завдання: Виконати самостійну роботу з геометрії, варіант І-ІІ, розв'язок скинути на вайбер до кінця другого тижня.

Завдання для студентів з навчальної дисципліни "Математика" 1 курс

Викладач Деркач Л.С.

 

  

   Завдання доступні за посиланням: Математика.                 Завдання: Виконати фронтальну роботу в зошиті, сфотографувати виконане і до кінця наступного тижня скинути на вайбер завдання з 1 по 11.

Завдання для студентів з навчальної дисципліни "Біологія та екологія"

Викладач Микитюк О. І.

 

 

  Завдання доступні за посиланням: Біологія та екологія.

Завдання для студентів з навчальної дисципліни "Пластична анатомія"2 курс  

Викладач Майгур Т.В.

 

 

  Завдання доступні за посиланням: Пластична анатомія.

 

  Підсумковий контроль: Залік.

Завдання для студентів з навчальної дисципліни "Історія хореографічного мистецтва"

2 курс (248 Хореографія)

Викладач Літинська І.В.

 

 

   Завдання доступні за посиланням: Історія хореографічного мистецтва.

Завдання для студентів з навчальної дисципліни "Менеджмент соціокультурної діяльності" 2 курс.

Викладач Павлюк О.Я.

 

  Завдання доступні за посиланням: Менеджмент соціокультурної діяльності.

Завдання для студентів з навчальної дисципліни "Сценічна мова" 4 курс.

Викладач Козак О.В.

 

   Завдання доступні за посиланням: Сценічна мова.