Конкурс "Великодній дивограй"
Конкурс "Рукотворні барвоцвіти"
Кам'янець-Подільському коледжу культури і мистецтв - 90 років
Крізь віки… Участь у заході
Андріївські вечорниці. Театралізоване дійство
Опитування
Оцініть роботу сайту:
5
4
3
2
1

Архів новин
Травень 2021 (2)
Квітень 2021 (9)
Березень 2021 (51)
Лютий 2021 (14)
Січень 2021 (26)
Грудень 2020 (21)
Корисні посилання

Від навчального проєкту – до проєктної діяльності

Засідання школи педагогічної майстерності


Від навчального проєкту – до проєктної діяльності


02 березня 2021 року в рамках засідання школи педагогічної майстерності для викладачів циклової комісії культурологічних дисциплін проведено професійний інтерактив «Від навчального проєкту – до проєктної діяльності: апробуємо, оптимізуємо, впроваджуємо зміст навчальної дисципліни «Проєктний менеджмент».

Презентацію навчальної дисципліни «Проєктний менеджмент – новий вектор розвитку культурно-мистецької галузі» представила Павлюк О. Я., викладач циклової комісії культурологічних дисциплін. Презентація розкрила зміст робочої програми, зокрема тематику практичних та індивідуальних занять, основні форми роботи зі студентами та комплекс методичного забезпечення дисципліни.

 

 

 Використання веб-сервісу Google Classroom

 для організації дистанційного навчання в коледжі

 Заняття Школи педагогічної майстерності


 Використання веб-сервісу Google Classroom   для організації дистанційного навчання в коледжі


  06 жовтня 2020 року у рамках курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників коледжу відбулося заняття Школи педагогічної майстерності на тему: «Використання Google Classroom для створення єдиного освітнього простору та управління освітнім процесом під час дистанційного навчання в коледжі».

  Никитюк С. С., методист коледжу, керівник Школи, акцентувала увагу педагогічних працівників на особливостях використання платформи Classroom, яка дозволяє в умовах дистанційного та змішаного навчання організувати онлайн навчання, використовуючи відео, текстову та графічну інформацію, різні додатки Google. Присутнім було запропоновано до перегляду відеоінструкцію про методику створення Classroom, розробку навчальних завдань, можливість контролювати, систематизувати, оцінювати діяльність студентів, переглядати результати виконання вправ, застосовувати різні форми оцінювання; а також методичні рекомендації щодо алгоритму створення класу з навчальної дисципліни «Основи медичних знань» (викладач Никитюк С. С.). Доповненням до теми навчання стала презентація підбірки методичних матеріалів, зокрема, видання «Путівник по Google Classroom: як організувати освітній процес у віртуальному просторі».

Присутня на занятті Хіміч Я. О., канд. іст. наук, член Президії Української бібліотечної асоціації, доцент кафедри культурології та інформаційних комунікацій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, координатор Центру безперервної інформаційно-бібліотечної освіти, поділилася власним досвідом використання сервісу Google Classroom в освітньому процесі НАКККіМ.

  У ході заняття активне обговорення педагогічних працівників викликав перегляд електронної книги «Метроном творчих досягнень: Кам’янець-Подільський коледж культури і мистецтв від ювілею до ювілею (2015-2020 рр.). Топ досягнень», створеної до 90-річчя коледжу.

На допомогу викладачам на сайті коледжу зібрано матеріали про найпоширеніші ресурси, форми та методи дистанційного навчання. У рубриках «Методична робота» та «Дистанційне навчання» подається оперативна інформація, яку пропонує Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти.

 

 

 

 

 

 

 

 

Онлайн конференція як інструмент самовдосконалення

Участь у Всеукраїнській науково-практичній онлайн конференції


Онлайн конференція як інструмент самовдосконалення

 

  18 вересня 2020 року методичною службою коледжу в рамках проведення Школи педагогічної майстерності (керівник Никитюк С. С.) було організовано спільний перегляд педагогічними працівниками Всеукраїнської науково-практичної онлайн конференції «Методології вчителя з сучасними дітьми. Практика навчання НУШ». Трансляція заходу відбувалася на платформі ГО «РУХ Освіта».

   Онлайн-конференції – дієвий інструмент, що в сучасних умовах допомагає педагогічним працівникам підвищувати педагогічну майстерність, самовдосконалюватися, знайомитися з цікавим досвідом колег, здійснювати ефективну науково-методичну діяльність. Основна мета участі педагогів в онлайн конференції – ознайомлення з рекомендаціями для забезпечення освітнього процесу під час пандемії коронавірусу та вдосконалення методичного забезпечення викладання навчальних дисциплін.

   Зацікавлення викликали доповіді досвідчених спікерів: Понипаляка О. «Використання візуальних матеріалів у навчанні», Пономаренко О. «Універсальність і мультифункціональність проєктної діяльності в умовах навчання онлайн», Головатенко Т. «Практика створення комунікативно спрямованого освітнього середовища», Дячука О. «Перехід до електронних журналів та щоденників», а також тренінги Чиноватої З. «Цифрові інструменти для дистанційної освіти», Федосєєва С. «Методичні лайфхаки інтерактивного уроку».

   Учасники конференції отримують електронне свідоцтво про участь, сертифікат відповідно до обраної тематики і тривалості тренінгу, а також доступ до трансляції і матеріалів, наданих спікерами.

Онлайн конференція як інструмент самовдосконалення

 

Педагоги повинні говорити

українською грамотно

Засідання Школи педагогічної майстерності

 

Педагоги повинні говорити  українською грамотно. Засідання Школи професійної майстерності


Українська мова – це і мова колискова,

материнська і водночас вона ще має стати

мовою успішних людей. Дивіться фільми

українською мовою, читайте книжки, любіть і

вивчайте українську мову!

                                               О. Авраменко

 







15 листопада відбулося засідання Школи педагогічної майстерності на тему «Мовна компетенція сучасного педагога», яке підготувала викладач циклової комісії загальноосвітніх дисциплін Чорна Н. П. Педагогічні працівники коледжу переглянули цикл відеоуроків з української мови О. Авраменка.

Олександр Миколайович Авраменко – доцент Київського університету імені Бориса Грінченка, лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» (1996), лауреат Міжнародної літературно-мистецької премії імені Григорія Сковороди (2008), заслужений працівник освіти України (2017), автор понад п’ятдесяти підручників з української мови та літератури, посібників для підготовки до ЗНО й державної підсумкової атестації, автор популярної книги – «100 експрес-уроків української» (оригінальні ілюстрації художниці Наталки Гайди), автор і ведучий мовної рубрики «Експрес-урок» на телеканалі «1+1», дослідник і популяризатор української мови.

 





 

 

Відеоуроки – легкий, цікавий і ненав’язливий формат навчання, без засилля правил, з акцентом на найбільш уживані помилки, які часто допускаємо: суржики, мовні кліше. Викладачі отримали цінні поради від «головного філолога країни» щодо успішного оволодіння українською мовою. В обговоренні теми заняття взяли участь: Богуцька Н.С., викладач української мови і літератури, кандидат педагогічних наук; Городецька Н. М., голова циклової комісії соціально-економічних дисциплін; Козак О. В., викладач сценічної мови; Ляшук Т. Є., голова циклової комісії культурологічних дисциплін та інші. Змістовним доповненням заходу стала книжкова виставка «Мова моя калинова», яку підготували працівники бібліотеки Осадчук Л. А. і Владика Л. І.

На завершення Чорна Н. П. запропонувала викладачам перевірити свій рівень мовної компетенції, написавши Всеукраїнський радіодиктант національної єдності «Крила України».

«Шануймо себе, дбаючи про чистоту своєї мови» – щодня рекомендує нам О. Авраменко з екрана телевізора. Досконале володіння українською мовою є ознакою високої культури сучасного викладача, запорукою його педагогічної майстерності, яка забезпечує розвиток фахової, комунікативної і читацької компетентностей наших студентів.


Никитюк С. С., методист

 

Говорили про імідж та компетентності

Заняття в Школі педагогічної майстерності

 

Говорили про імідж та компетентності

 

03 травня на занятті Школи педагогічної майстерності слухачі вивчали тему «Імідж культурно-мистецького навчального закладу як фактор професійного становлення фахівця». Павлюк О. Я., завідувач відділення, охарактеризувала ефективні інструменти, засоби та атрибути маркетингу, реклами, паблік рілейшнз, необхідні для формування і просування позитивного іміджу навчального закладу в цілому, іміджу викладача та випускника – сучасного менеджера культурно-мистецької галузі. Головне завдання коледжу – сформувати професійні компетенції фахівця, здатного до саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації. Професійні компетенції – це вміння використати знання, навички, досвід в конкретних ситуаціях, досягнувши при цьому максимально позитивного результату. Серед актуальних професійних компетенцій випускника коледжу – знання економічних основ культури та сучасних моделей менеджменту, вміння орієнтуватися в сучасних процесах галузі культури та впроваджувати інноваційні технології соціокультурної діяльності, здатність до ефективної взаємодії, письмової й усної комунікації, знання іноземних мов, навички роботи в комп’ютерних мережах та використання Інтернет-ресурсів тощо. Професійним середовищем для випускників коледжу все частіше стають центри культури об’єднаних територіальних громад, з якими коледж налагоджує ділові зв’язки та співпрацю.

Тему заняття вдало доповнювали: презентація, добірка методичних рекомендацій, календар професійних свят культурно-мистецької сфери, інформаційні теки «Міжнародні професійні мистецькі ради, об’єднання, федерації», «Національні творчі спілки, асоціації, ліги», «Громадські бібліотечні об’єднання» (технічне оформлення – Філіпчук Т. М., адміністратор баз даних).

Актуальність теми заняття Школи педагогічної майстерності визначена тими важливими трансформаціями, які відбуваються в галузі культури та освіти. Наступне заняття Школи планується провести у формі проблемного обговорення на тему «Формування інноваційної культури педагога. Впровадження ефективних стратегій навчання».

 

Никитюк С. С., керівник Школи педагогічної майстерності

Впровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій навчання

Засідання Школи педагогічної майстерності


Впровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій навчання 

Вивчаємо інформаційні технології

Навчання в рамках

Школи педагогічної майстерності

 

Вивчаємо інформаційні технології

 

01 лютого відбулося засідання Школи педагогічної майстерності (керівник Никитюк С. С.). Заняття на тему «Впровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій навчання» провела Деркач Л. С., викладач-методист, голова циклової комісії загальноосвітньої підготовки.

Педагогічні працівники коледжу познайомилися з методикою застосування в освітньому процесі сучасних комп’ютерних технологій (зокрема, хмарних технологій, Googl-диска, інтерактивної дошки, сервісів он-лайн тестування, тощо). Зацікавила слухачів Школи інформація про можливості дистанційної педагогічної освіти, доступні он-лайн курси, тренінги, за допомогою яких можна вдосконалити фахові компетентності. Висвітлення теми заняття супроводжувалося презентацією; присутнім був рекомендований перелік відповідних документальних джерел та режим доступу до платформ для створення тестів (підготувала Філіпчук Т. М., адміністратор баз даних).

Навчання сприяло вдосконаленню використання комп’ютерних технологій в освітньому процесі коледжу та підвищення професійної компетентності викладачів.

Підвищення інформаційної культури викладачів коледжу

Засідання Школи педагогічної майстерності

 

Підвищення інформаційної культури викладачів коледжу 

 

На сучасному етапі реформування системи освіти важливу роль відіграє професіоналізм педагогічних працівників, здатних до інноваційної діяльності та ефективної орієнтації в інформаційному просторі.


Ефективною формою підвищення професійної компетентності викладачів коледжу є Школа педагогічної майстерності.

28 листопада в рамках школи відбувся тренінг на тему: «Основні правила бібліографічного опису документів», який провела викладач-методист Булаєнко В. О. Присутнім була надана інформація про види та функції бібліографічного опису, необхідність та значення дотримання державних стандартів. Тренінг супроводжувався презентацією «Правила складання бібліографічного опису документів» (підготувала Філіпчук Т. М.). В освітньому процесі викладачі – слухачі Школи педагогічної майстерності зможуть використовувати методичні матеріали з теми заняття, представлені на сайті коледжу та пам’ятки «Складання бібліографічного опису документів у списку джерел, який подається у програмах навчальних дисциплін, курсових та дипломних роботах».

Професійна компетентість викладача

Запрошуємо до участі у

Школі педагогічної майстерності

 

Професійна компетентість викладача

 

Професійна компетентість викладача